خبرگزاری کار ایران

دو پیام تبریک برای جلیلوند، محمدزاده و نمازی

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۷۱۸

ابراهمی داروغه‌زاده و انجمن بازیگران سینمای ایران با پیام‌های جداگانه موفقیت جلیلوند، محمدزاده و نمازی را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی؛ کسب جایزه معتبر بهترین کارگردانی و بازیگری بخش افق‌های جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز را به وحید جلیلوند و نوید محمد زاده و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم مونترال را به حسین نمازی را تبریک گفت.

 متن پیام تبریک ابراهیم داروغه‌زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی به این شرح است:

بنام خداوند خالق زیبایی‌ها

هنرمندان فرهیخته و گرامی

جناب آقایان وحید جلیلوند، نوید محمدزاده و حسین‌نمازی

دریافت جایزه معتبر بهترین کارگردانی و بازیگری بخش افق‌های جشنواره بین المللی فیلم ونیز و جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم مونترال گوارای وجودتان باد.

این روزها سینمای ایران در بحبوبه خشونت‌های ناعادلانه و ظالمانه علیه بشریت و در میان انواع هجمه‌های غیرفرهنگی به شخصیت والای انسانی در اقصی نقاط دنیا، بهترین رسانه برای یادآوری و انتقال مفاهیم اخلاقی به جهانیان است.

تلاش و موفقیت فعالان عرصه فرهنگ و هنر ایران زمین، فارغ از شادی آفرینی برای علاقمندان به هنر هفتم، بیشتر ازین منظر ستودنی‌ست که در قالب تصویر و با درخشش‌های متعدد در محافل جهانی، دِین خود را در بسط اندیشه‌های والا و ماندگار به جامعه انسانی ادا می‌کند.

با ابراز شادمانی و تبریک به مناسبت کسب این جایگاه شایسته، برای همه سینماگران کشورم آرزوی توفیق بیشتر در مسیر تحقق سینمای اندیشه ورز و متعالی دارم.

همچنین در پیام تبریک انجمن بازیگران سینمای ایران خطاب به نوید محمدزاده آمده است:

جناب آقاى نوید محمدزاده

بازیگر ارزنده سینماى ایران

دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق‌هاى نو جشنواره ونیز را به حضورتان تبریک عرض نموده، موفقیت روزافزون شما و سربلندى هرچه بیشتر سینماى شریف و ارزشمند کشورمان را آرزو داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز