خبرگزاری کار ایران

حسین علیزاده:

همیشه گروه ولشدگان را یواشکى دنبال مى‌کردم/برای اصالت لازم نیست عبوس باشید

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۸۶

اجرای شب نخست نمایش "شیرهاى خان بابا سلطنه" با تولد حسین علیزاده همزمان شد و این گروه نمایشى وى را با حضور تماشاگران سورپرایز کردند.

به گزارش ایلنا، حسین علیزاده در اجرای شب نخست نمایش "شیرهاى خان بابا سلطنه" گفت: واقعا امشب متولد شدم و تشکر کلمه کوچکى است براى همه شما ولى قلبا دوست دارم بگویم امشب در این دو ساعت زندگى کردیم؛ شاید یک زندگى چهل ساله؛ شاید یک زندگى صد ساله؛ شاید یک زندگى هزار ساله، چرا که جز به جز آنچه روى این صحنه نمایش دیدم برایمان آشنا بود و چه خوب امشب یاد گرفتیم که هیچ چیز در زندگى جدی نیست.

وى در ادامه درباره موسیقی نمایشی که توسط گروه ولشدگان اجرا می‌شود افزود: گروه ولشدگان که نام‌شان اقتباسی شوخ از دلشدگان است، نشان می‌دهند برای اصالت لازم نیست عبوس باشید؛ لازم نیست وقتی درباره یک مسأله مهم حرف می‌زنید بد اخم باشید؛ و گروه ولشدگان نشان داده‌اند که بسیار اصیل‌اند، ولى هیچ چیز هم جدى نیست! حتى آن اصالتى که خودشان بر آن پایه گذاشته‌اند. گروه‌هایى هستند که موسیقى کار مى‌کنند و خیلى ادعای اصالت مى‌کنند، ولى یک مضراب یا آرشه‌ى این بچه‌ها را در کارشان ندارند و فقط حرف مى‌زنند. من همیشه گروه ولشدگان را یواشکى دنبال مى‌کردم و از این گروه خوشم مى‌آمد و خوشحالم امشب آنها را از نزدیک دیدم.

وى در پایان افزود: از افشین عزیز به نمایندگى از گروه نمایش "شیرهای خان بابا سلطنه" تشکر مى‌کنم که این دو ساعت را چهل سال بود که زندگى نکرده بودم و اما همه سر تعظیم فرود خواهیم آورد به گلاب آدینه؛ او با نقش‌اش نشان داد که یک انسان است نه زن است و نه مرد. به موجه اسم‌ام در تاریخ ثبت خواهد شد که شب اول در نمایش شما حضور پیدا کردم و از تک تک شما ممنونم.

نمایش شیرهاى خان بابا سلطنه به نویسندگى و کارگردانى افشین هاشمى و با حضور  گلاب آدینه، محمدرضا مالکی، شهرام مسعودی، علیرضا ناصحی، وحید نفر، محمدرضا آزادفرد، افشین هاشمی، مسیح کاظمی، فاطمه حیدری‌فر، الناز سلیمانی، احسان بیات‌فر، مانیا علیجانی، صبا گرگین‌پور، محمد دائی‌چین، مهدی پناهی، مبین دودانگی، معین طاهری‌طاری، صابر گل‌‌محمدی و مونا فرجاد در پردیس تئاتر شهرزاد روى صحنه مى‌رود.

از دیگر عوامل این گروه مى‌توان به مهران فلاحی (تار)، بهزاد حسن زاده (کمانچه)، محمد نوبهار (تمبک) (گروه موسیقى ولشدگان)، مینا صفدری، شیماه خاسب (دستیاران کارگردان)، احسان بیات فر (مدیر تولید)، سعید قاسمی، امیرحسین بلوری ( دستیاران صحنه )، احمد ساکت (طراح صحنه)، اسدالله فراهانی (ساخت دکور)، نرمین نظمی (طراح لباس)، نگین سلیمانی (جامه دار)، نسرین آجرلو (چهره پرداز )، شاهین فتحی (مجری گریم، مریم تخت کشیان (عکس)، مریم نراقى (مشاور رسانه‌اى)، سارا حدادى (مشاور تبلیغات - مکث)، آریان امیرخان (تبلیغات مجازى- فیلم‌نیوز)، مهیار بهمنش، مجتبی قلی زاده (ساخت تیزر) طراح حرکت (حمیدرضا جوکار)، محمد رسولی( نور، عرفان یزدی (ساخت صدا) و هما خداجوى (ساخت عروسک) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز