خبرگزاری کار ایران

کنسرت "چریکه" در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۵۱

گروه موسیقی "چریکه" به سرپرستی سلمان حسینی در جریان برگزاری "فستیوال شب‌های موسیقی" در خانه هنرمندان روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، گروه "چریکه" روز جمعه سوم شهریور از ساعت ۱۹ اجرایی از موسیقی ایرانی و موسیقی نواحی را در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد کرد.

این گروه که سرپرستی آن را سلمان حسینی بر عهده دارد قرار است در کنسرتی را در دو بخش به اجرا در آورد؛ بخش اول کنسرت  به اجرای موسیقی تنبور و بخش دوم به اجرای موسیقی دستگاهی ایران اختصاص خواهد داشت.

این کنسرت در قالب "فستیوال شب‌های موسیقی" برگزار می‌شود و سلمان حسینی (نوازنده تنبور و سه تار) ، سیدآریا حسینی (تنبور)، سید وصال حسینی (تنبور) ، بهنوش کاظمی‌زاده (کمانچه) ، سپهر بحرانی (سنتور) ، آناهیتا نصیریان (عود) ، پیام مصلح (کوبه‌ای) ، سیاوش پایمرد (کوبه‌ای) ، بهروز قهاری (کوبه‌ای) ، محمدرضا برزین (سه‌تار) و حامد تمدن (خواننده) در این اجرا گروه "چریکه" را همراهی خواهند کرد.

فستیوال "شب‌های موسیقی" از ۱۲ تا ۲۴ شهریورماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد و گروه "چریکه" روز سوم شهریورماه، "گروه زروان" روز هشتم شهریورماه، گروه "حافظ" روزهای ۱۰ و ۱۳ شهریورماه، گروه "بی حصار" روزهای ۱۲ و ۲۲ شهریورماه و گروه "واله" روز ۲۴ شهریورماه به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز