خبرگزاری کار ایران

فرزانه کرم‌پور درباره کارگران نوشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۶۹

سه‌گانه فرزانه کرم‌پور با نام‌های کابوس‌های ما» «تاریکی» و «نیشکر» فضا‌ها و اتفاقاتی متفاوت از همدیگر دارند. یکی از این داستان‌ها در محیط کارگری اتفاق می‌افتد، دیگری در محیط روشنفکری و سومی در محیطی فقیر.

فرزانه کرم‌پور (نویسنده) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از نگارش یک مجموعه داستانی سه‌گانه خبر داد و گفت: دو کار داستانی جدید آماده دریافت مجوز دارم. اول یک مجموعه داستانی سه‌گانه که توسط نشر هم‌آواز در حال حروف‌چینی است تا برای دریافت مجوز به ارشاد برود. دوم هم کار یک کار داستانی مشترک در ژانر جنایی است که قرادادش با نشر ققنوس بسته شده است.

 این نویسنده در توضیح بیشتری درباره سه‌گانه داستانی در دست انتشارش بیان کرد: نام این سه‌گانه احتمالا «سه‌گانه‌ای برای همه» انتخاب شود که البته هنوز قطعی نیست. سه داستان فوق به نام‌های کابوس‌های ما» «تاریکی» و «نیشکر» فضا‌ها و اتفاقاتی متفاوت از همدیگر دارند. یکی از این داستان‌ها در محیط کارگری اتفاق می‌افتد، دیگری در محیط روشنفکری و سومی در محیطی فقیر.

او در تعریف داستان کارگری نیز اظهار داشت: محیط داستان کارگری باید کارگری باشد و و فضای داستان هم باید کارگری باشد و به مسائل کارگران ارتباط داشته باشد. اینکه از واژه‌ها و اصطلاحات خاصی در یک داستان استفاده شود لزوما آن داستان را کارگری نمی‌کند.

کرم‌پور ادامه داد: سومین کاری که به صورت مشترک در نشر ققنوس منتشر می‌شود؛ با همکاری آسیه مشکی و حامد معصومی در ژانر جنایی و با عنوان «پنهان در تاریکی» خواهد بود.

 در سال‌های اخیر وی به همراه دو نویسنده دیگر (لادن نیکنام و مهناز رونقی) رمانی مشترک به نام علائم حیاتی یک زن را خلق کرد. این رمان با رویکردی اجتماعی - روان‌شناسی، داستان زندگی سه زن را در سه فصل مجزا شامل می‌شود که توسط سه نویسنده زن نوشته شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز