خبرگزاری کار ایران

مراسم تشییع پیکر محمود جهان از مقابل تالار وحدت/پیکر خواننده بوشهری در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۱۵۱

مراسم تشییع پیکر محمود جهان فردا چهارشنبه ۱۱ مرداد از مقابل تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تشییع پیکر محمود جهان خواننده بوشهری چهارشنبه (۱۱ مرداد ماه) از ساعت ۹ صبح با حضور اهالی موسیقی از مقابل تالار وحدت برگزار خواهد شد.

قرار است پیکر این خواننده پس از تشییع به بهشت زهرا (س) منتقل شود تا در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

محمود جهان که برای برگزاری کنسرتی راهی ماهشهر شده بود، روز یکشنبه ۸ مرداد بر اثر عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد و به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

محمود جهان در سال ۱۳۳۰ در آبادان و در محله احمدآباد به دنیا آمد. وی کارمند بازنشسته شرکت نفت بود. پدر جهان که اهل تنگستان بوشهر بود، شروه‌خوانی می‌کرد و ازجمله چهره‌های شناخته شده‌ی این شهر بود. این خواننده‌ی محبوب بندری‌خوان در سال ۱۳۵۵ توسط آقای بهمن خوش‌خلق به همراه یداله رضازاده به تهران آمد و نخستین آلبوم خود را در استودیو که شامل ۴ اثر ارکستری بود، ضبط کرد.

از محمود جهان از سال ۱۳۶۶ تا امروز ۳۲ آلبوم در بازار ارائه شده که محبوب‌ترین آنها عبارتند از: هله دان، یاد کارون، پریای دریا و ای واله.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز