خبرگزاری کار ایران

فرج علیپور با موسیقی لُری و لکی«عاشقانه‌های تال» را روایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۰۲

کنسرت «عاشقانه‌های تال» به خوانندگی فرج علیپور اواخر مرداد در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، گروه «تال» به خوانندگی فرج علیپور، 25 مرداد کنسرتی را با عنوان «عاشقانه‌های تال»در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

مسلم علیپور سرپرست گروه «تال» درباره این اجرا گفت: مردم با آهنگ‌های قدیمی خاطره دارند و ما در همه کارهای‌مان این آثار را اجرا می‌کنیم و معمولا هم قطعه‌هایی را روی صحنه می‌بریم که در دیگر کنسرت‌های موسیقی لری اجرا نمی‌شوند. در این کنسرت آهنگ‌هایی که مردم دوست دارند مانند «شبانه»، «خوش اومای» و برخی آثار قدیمی را با تنظیمی جدید اجرا می‌کنیم.

وی در ادامه افزود:‌ آثار جدیدی هم در این کنسرت داریم که یک قطعه آن ساخته‌وتنظیم میلاد علیپپور به نام «بهارم تونی» و اثری دیگر از ساخته‌های جدید پدر است که هنوز نامی برایش انتخاب نکرده‌ایم.

سرپرست گروه «تال» همچنین عنوان کرد: در این اجرا از زنده‌یاد حمید ایزدپناه نویسنده، شاعر و پژوهشگر تاریخ موسیقی لرستان نیز یاد خواهیم کرد.

فرج علیپور (کمانچه و آواز)، مسلم علیپور (کمانچه و سرپرست گروه)، میلاد علیپور (تار و تنظیم کننده)، محمود نوذری(سنتور)، مریم خدابخش(عود)، مَهزاد خردمند(کمانچه آلتو)، محسن کیهان‌نژاد(سرنا)، وحید خسروی(دف و دهل) و ماهور زمانه‌پور(سازهای کوبه‌ای) اعضای گروه «تال» برای اجرای پیش رو هستند.

زهرا همتی تهیه کننده و احسان میرضیایی مدیر اجرایی این کنسرت هستند و موسسه «فروغ فلق» برگزاری کنسرت گروه «تال» را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز