خبرگزاری کار ایران

«روال عادی» با حضور پیشکسوتان تئاتر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۰۳

بهزاد فراهانی، آتش تقی‌پور، امیر دژاکام، قطب‌الدین صادقی، عبدالرضا اکبری، اتابک نادری، دکتر صدر، حسین مسافر آستانه، مجید گیاهچی و نادر مشایخی از جملۀ میهمانان جدیدترین اثر «محمدرضا خاکی» در مقام کارگردان هستند.

به گزارش ایلنا، «روال عادی» متنی از «ژان کلود کری یر» است که اصغر نوری آن را ترجمه کرده است و مسعود دلخواه و کورش سلیمانی آن را در مقام بازیگر روی صحنه می‌برند.

این اثر از روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد تا روز جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶، هر شب از ساعت ۲۱:۰۰ در سالن استاد سمندریان مجموعۀ ایرانشهر تهران به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، جنب خانه هنرمندان روی صحنه خواهد رفت.

حمیدرضا سنگیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز، فرحناز عسگری، طراح صحنه، محسن باباخانی ساخت دکور و آکسسوار، مهدی رستمی، حسین خدمتی، سعید سرداری عوامل ساخت و تهیه دکور، فریده عسگری طراح لباس، سینا دشتی طراح  و اجرای گریم، آرش بدر طالعی طراح پوستر و بروشور، نیما خاکی انتخاب موسیقی و افکت، امیر خدامی، مهدیه خالقیان و محمدرضا کریمی عکاس، فاطمه دهقان نسب منشی صحنه، شطیطه مازنی مدیر صحنه، فریبا جدیدی روابط عمومی و تبلیغات مجازی، شهرآشوب مفتاحی هماهنگی و امین کردبچه چنگی مشاور رسانه ازجملۀ عواملی هستند که محمدرضا خاکی را در اجرای این نمایش 60 دقیقه ای همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز