خبرگزاری کار ایران

تشکر حسین انتظامی از خبرنگاران فعال در انتخابات سال 96

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۸۵

حسین انتظامی با اشاره به سهم انکار ناشدنی رسانه‌ها که مسئولانه، رویدادهای ملی را روایت می‌کنند و در ایجاد آگاهی و شور موثرند، از همه رسانه‌ها قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات 29 اردیبهشت و حضور حماسی و آگاهانه ملت ایران در انتخابات گفت: وظیفه خود می دانم از همه همکاران خوبم در رسانه های داخلی که با جدیت در بازنمایی این رویداد بزرگ، نقش داشته‌اند قدردانی کنم.

وی تاکید کرد: سهم رسانه ها که مسئولانه، رویدادهای ملی را روایت می کنند و در ایجاد آگاهی و شور موثرند، انکار نشدنی است.

انتظامی اضافه کرد: همچنین از تمامی خبرنگاران و نمایندگان رسانه های خارجی که تلاش کردند تصویری عینی از جامعه اسلامی ایران و برگزاری این انتخابات باشکوه را به مخاطبان خود ارائه نمایند، قدردانی کنم.

وی توضیح داد: با احتساب خبرنگاران مقیم رسانه های خارجی و همچنین صدور روادید برای ۲۵۳ خبرنگار در این روزها، مجموعا 570 خبرنگار و عوامل خبری از 245 رسانه، از بیش از 40  کشور جهان، پوشش خبری این انتخابات را برای افکار عمومی جهانی به عهده داشتند که خود این تعداد و تنوع و کیفیت و رتبه رسانه های پوشش دهنده، از واقعی بودن و غیر نمایشی بودن مردمسالاری در ایران حکایت دارد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این تعداد خبرنگار و رسانه خارجی که نسبت به دوره گذشته انتخابات ۳۳ درصد افزایش داشته است همچنین نشان از موفقیت دیپلماسی رسانه ای دارد.

انتظامی با اشاره به دیپلماسی رسانه ای دولت نیز خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مجری این سیاست اصولی دولت یازدهم، با کمک و مسئولیت شناسی سایر دستگاه های مرتبط از جمله وزارت امور خارجه و نهادهای امنیتی و انتظامی همواره تلاش داشته است از ظرفیت حضور نمایندگان رسانه های خارجی در کشور برای ارائه تصویری واقعی از ملت بزرگ ایران و جمهوری اسلامی استفاده کند و از این طریق به توسعه تعامل سازنده رسانه های خارجی با رسانه های داخلی کمک کند تا ظرفیت های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی  کشورمان به جهانیان و منطقه معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز