خبرگزاری کار ایران

رکوردشکنی ۳۰۰ هزار‌تومانی رضا یزدانی در قیمت بلیت‌های کنسرت

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۶۱

درحالی‌که طی سال‌های اخیر موزیسین‌ها و برگزار‌کنندگان اجراهای صحنه‌ای دلیل اصلی گرانی قیمت بلیت‌های کنسرت را هزینه بالای اجاره سالن‌های ۱۲۰۰ نفره تا ۴۰۰۰ نفری اعلام می‌کردند؛ رضا یزدانی برای اجرا در یک سالن ۲۰۰ نفره قیمت بلیت‌هایش را تا ۳۰۰ هزار تومان افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا یزدانی قرار است اجرایی را پنجشنبه و جمعه این هفته در "خانه همایش" روی صحنه ببرد. بلیت‌های این اجرا در چهار بخش ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ هزار تومان قیمتگذاری شده است.

این کنسرت با عنوان "کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی" تدارک دیده شده است. واژه "آنپلاگد" معمولا به اجرایی اطلاق می‌شود که به‌وسیله سازهای آکوستیک به اجرا درمی‌آید و معمولا در چنین اجراهایی سازهای آکوستیک به‌جای گونه الکتریکی‌شان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علی اوجی (بازیگر و مدیر برنامه‌های رضا یزدانی) در گفتگو با ایلنا؛ درباره این کنسرت گفت: کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی قرار است در خانه همایش برگزار شود. این اجرا فضای محدودی دارد و در هر سانس حدود ۲۰۰ صندلی وجود دارد که تعداد محدودی از مخاطبان می‌توانند در این کنسرت حضور داشته باشند.

مدیر برنامه‌های رضا یزدانی در ادامه افزود: در کنسرت آنپلاگد تفاوتی در نوع تنظیم‌ها و نوع سازبندی با کنسرت‌های معمول وجود دارد. یعنی مخاطبان رضا یزدانی تنظیم‌هایی متفاوت با آن چیزی که تا به امروز در کنسرت‌ها شنیده‌اند خواهند شنید؛ علاوه بر این نیز فاصله بین مخاطب و هنرمند بسیار کم است.

وی همچنین درمورد قیمت بلیت‌های این کنسرت عنوان کرد: در کنسرت‌های عادی حدود ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار مخاطب می‌توانند از کنسرت استفاده کنند اما در این کنسرت خاص تنها حدود ۲۰۰ نفر مخاطب می‌توانند در سالن حضور داشته باشند و طبعا فاصله‌شان با سن کم است. همچنین کسانی بلیت این کنسرت آقای یزدانی را دریافت می‌کنند، آلبوم‌های این خواننده را با امضای رضا یزدانی دریافت خواهند کرد.

علی اوجی درباره سایر بخش‌های این کنسرت گفت: مخاطبان در این کنسرت، شاهد رونمایی از دو کلیپ رضا یزدانی نیز خواهند بود و پذیرایی نیز از آنها صورت می‌گیرد. به هر حال سالن "خانه همایش" که کنسرت در آنجا برگزار می‌شود یک سالن "وی آی پی" محسوب می‌شود و تجربه متفاوتی برای مخاطب به حساب می‌آید.

مدیر برنامه‌های رضا یزدانی افزود: در حال حاضر صندلی‌های "وی آی پی" در کنسرت‌ها ۱۵۰ هزار تومان فروش می‌رود. وقتی کنسرتی برایش پنج هزار بلیت برایش فروخته می‌شود در مقایسه با کنسرتی که سیصد بلیت برایش فروخته می‌شود؛ طبعا قیمت‌های متفاوتی خواهد بود. وقتی سالن "وی آی پی"، پذیرایی از مخاطبان و عرضه آلبوم با امضا به مخاطبان صورت می‌گیرد؛ طبیعتا قیمت بیلت‌های نیز متفاوت خواهد داشت.

لازم به ذکر است بلیت‌های دو روزه این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت به صورت کامل فروش رفته است.

رکوردشکنی ۳۰۰ هزار‌تومانی رضا یزدانی در قیمت بلیت‌های کنسرت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز