خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران عکس و پوستر جشنواره تئاتر دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۴۰

مهدی آشنا، دبیر بخش پوستر و عکس بیستمین تئاتر دانشگاهی گفت: داوری بخش پوستر و عکس بیستمین دوره تئاتر دانشگاهی را با شیوه‌ای نو برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی آشنا درباره نحوه برگزاری داوری عنوان کرد: سال‌هاست در جشنواره‌های مختلفی همچون جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر شهر و ... از تعداد ثابتی از اساتید با سابقه و پیشکسوت بهره‌مند می‌شویم و خلا داوران جوان در همه جشنواره‌ها احساس می‌شود.

آشنا ادامه داد: با توجه به فضای جشنواره تئاتر دانشگاهی که ذات آن مبتنی بر فرصتی برای کسب تجربه است، بنا را بر این گذاشتم که در هر بخش هیئت داوران ترکیبی از یک گروه جوان به عنوان داورها و یک پیشکسوت به عنوان رئیس هیت داوران باشد. در واقع حضور رئیس هیئت داوران به این دلیل است که، با حفظ استقلال داوران جوان، نظارت بر نحوه انتخاب آنها داشته باشند تا مطمئن باشیم حقی از کسی ضایع نمی‌شود.

به گفته آشنا، پس از رایزنی‌ها و دقت نظر، گروه داوری هر بخش به شرح زیر انتخاب شد:

داروران بخش عکس عبارتند از شکوفه هاشمیان، علی حدادی اصل و کاوه کرمی. رئیس هیئت داوران این بخش سیامک زمری مطلق است.

همچنین داوران بخش پوستر عبارتند از مهدی دوایی، محمد صادق زرجویان و... رئیس هیئت داوران این بخش آرش تنهایی است.

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار از 15 تا 23 اردیبهشت 1396 در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز