خبرگزاری کار ایران

جواد حاتمی؛ مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه دو شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۹۰۰

محمدرضا جعفری جلوه طی حکمی جواد حاتمی را به‌عنوان مدیر جدید گروه فیلم و سریال این شبکه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو سیما بر تولید آثار نمایشی وزین، جذاب و متناسب نیازهای متنوع و متکثر طیف مخاطبان شبکه تاکید شده است.

متن این حکم به شرح زیر است:

« جناب آقای دکتر جواد حاتمی نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شما و سوابق موثرتان در حیطه کارشناسی و تدبیر آثار و برنامه‌های نمایشی سینما و تلویزیون، بدینوسیله به‌عنوان «مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما» منصوب می‌شوید.

انشاءا... در پرتو توجهات ربوبی و با بهره گیری از کارشناسان زبده و هم افزایی هنرمندان توانا در برنامه ریزی، طراحی و تولید آثار نمایشی وزین، جذاب و متناسب نیازهای متنوع و متکثر طیف مخاطبان شبکه به ویژه در راستای تعمیق فرهنگی زندگی و ارتقای مهارت‌های امید افزا، اصیل و متناسب برای حیات سازنده و پرنشاط خانواده‌های عزیز این سرزمین، موید و موفق باشید.»

در پایان این حکم آمده: «همچنین فرصت را مغتنم شمرده و بدین طریق از تلاش‌ها و خدماتی که جناب آقای مسعود صباح در این عرصه و تا این مقطع به عمل آورده‌اند تشکر و قدردانی می‌نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز