خبرگزاری کار ایران

نمایش «پدر بودن» ساخته مرتضی جذاب در شبکه مستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۱۴۹

مستند پدر بودن دوشنبه ساعت 22:20 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع)  و روز پدر فیلم مستند «پدر بودن» به کارگردانی مرتضی جذاب دوشنبه 21 فروردین ماه ساعت 22:20 دقیقه از شبکه مستند سیما به نمایش درمی‌آید.

در خلاصه داستان «پدر بودن» آمده است: مرتضی جذاب که خود به تازگی پدر شده است دغدغه‌های زیادی را پیدا کرده و حالا سوال‌های خود را با دوستان و همکاران در میان می‌گذارد، پدر بودن مساله ای است که شاید هر مردی درگیر آن شود.

مرتضی جذاب که در کارنامه خود ساخت چندین فیلم مستند و داستانی کوتاه و بلند را دارد در مستند تازه خود به نام «پدر بودن» به نقش پدر در خانواده ایرانی می‌پردازد.

اولین نمایش این مستند در جشنواره «سینما حقیقت» بوده است.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از طراح و کارگردان: مرتضی جذاب، فیلمبردار: فرهاد طالبی نژاد، تدوین: بابک حیدری، صدا: شاهین پورداداشی، دستیار فیلمبردار: علی پزشکی، مدیر تولید: محتشم فدایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مجید پیل افکن، دستیار کارگردان: تکتم عابدیان، صدابردار و صداگذار شاهین پورداداشی، دستیار تدوین، احسان امینی میلانی، مشاور رسانه‌ای: سپیده حیدرآبادی، تهیه‌کننده مرتضی جذاب، محصول شبکه مستند سیما.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز