خبرگزاری کار ایران

آغاز پخش مستند انتخاباتی از فردا

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۱۶

پخش مجموعه مستند «انتخاب خدمتگزار» ساخته حسن امامی از فردا در شبکه مستند آغاز می‌شود و تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، این مستند در 13 قسمت 20 دقیقه‌ای بر آن است تا در هر قسمت در کنار تعریفی ساده از یک حرفه، انتظارات صاحبان آن حرفه درباره رئیس جمهور آتی را از زبان خودشان بیان کند.

در «انتخاب خدمتگزار» در هر قسمت موضوعی مشخص دنبال و از زوایای مختلف به آن پرداخته می شود.

سیاست خارجی و برجام، اقتصاد، آموزش و پرورش، آب و محیط زیست، مسکن، کشاورزی، صنایع غذایی، علم و فناوری، ورزش، فرهنگ، اخلاق و فضای مجازی، هنر، صنعت و تولید داخلی و سلامت عناوین موضوعات 13 قسمت این مجموعه است.

برای هر موضوع این مستند در هر قسمت 20 دقیقه ای، مخاطب پای حرف سه تا پنج نفر می نشینند که از انتظاراتشان نسبت به رییس جمهور درباره یک موضوع مشخص سخن می گویند.

حسن امامی تهیه کننده، نویسنده و کارگردان «انتخاب خدمتگزار» است، تصویربرداری را حسن سیدی پریشان برعهده داشته و تدوینگر پروژه علی اصغر صائبی است.

نخستین قسمت این مجموعه پنجشنبه 17 فروردین از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روال پخش این مجموعه در ادامه روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 22 خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز