خبرگزاری کار ایران

گروه"نیوش"کینه را به نیاوران می‌برد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۱۴۶

گروه موسیقی تلفیقی"نیوش" به سرپرستی و آهنگسازی سروش قهرمانلو؛ کنسرتی را 8 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد برد.

سروش قهرمانلو به خبرنگار ایلنا گفت: بهمن ماه سال گذشته کنسرتی برای مخاطبانمان در تهران درنظر گرفته بودیم که با استقبال آنها این کنسرت برای یک سانس دیگر تمدید شد اما بازهم بسیاری از دوستان و علاقمندان تمایل داشتند این برنامه را تکرار کنیم؛ این بود که باتوجه به ترافیک برنامه‌ها در آن تاریخ، زمان دیگری را در اردیبهشت ماه سال 96 درنظر گرفتیم.

آهنگساز گروه موسیقی"نیوش" در ادامه افزود: ما در این کنسرت که مراحل دریافت مجوز آن درحال انجام است قطعاتی از  آلبوم"کینه" مانند قطعه"انار نخل خنده" با شعر حافظ ایمانی، "صدای قلب" با شعر گروس عبدالملکیان، قطعه بی‌کلام"بیگاهان"، لالایی کورمانجی (همنوازی موسیقی با قلم نی خوشنویسی)، "کینه" با شعر حافظ ایمانی، "شهریار جان" با شعر عماد خراسانی، "هم مستیم و هم قلاش" با شعر شاه نعمت‌اله ولی، قطعه بی‌کلام"وقتی که نیستیم"، "لالایی کرمانجی"، "مرثیه ای برای شادی" برای این اجرا درنظر گرفته‌ایم.  

وی عنوان کرد: ما همچنین قطعات دیگری خارج از این آلبوممان را با عنوان‌های"شوریده بیابیا"، "ع و ش و ق" با شعر مولانا و عماد خراسانی، " شب زده" با شعر مولانا و عماد خراسانی،"اتاق( از آلبوم خرده‌های تاریکی)" با شعر گروس عبدالملکیان را اجرا خواهیم کرد.

سرپرست گروه موسیقی"نیوش" گفت: در این اجرا اعضای اصلی گروه نیوش متشکل از آرش قهرمانلو (خوشنویس و ایده‌پرداز گروه)، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده و نوازنده پیانو و سینتی سایزر) و خود من به عنوان نوازنده سه تار و سه تار الکتریک و خواننده، گروه را همراهی خواهیم کرد.

گروه"نیوش"کینه را به نیاوران می‌برد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز