خبرگزاری کار ایران

بررسی افزایش تعرفه کاغذ به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۶۸۷

جلسه کمیسیون ماده یک اتاق بازرگانی برای افزایش تعرفه کاغذ برگزار نشد.

غلامرضا شجاع (رئیس شرکت تعاونی لیتوگرافان و نماینده تشکل‌های چاپ، نشر و مطبوعات در حوزه کاغذ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره جلسه کمیسیون ماده یک اتاق بازرگانی که قرار بود صبح امروز سه‌شنبه، 5 بهمن‌ماه، تشکیل و درباره افزایش تعرفه واردات کاغذ از 5 به 10 درصد تصمیم‌گیری کند، گفت: جلسه کمیسیون ماده یک اتاق بازرگانی که قرار بود صبح امروز سه‌شنبه، 5 بهمن‌ماه تشکیل و درباره افزایش تعرفه واردات کاغذ از 5 به 10 درصد تصمیم‌گیری کند، به دلیل  به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا بدلیل بارش شدید برف  تشکیل نشد. نوبت بعدی برگزاری این نیز جلسه به زودی اعلام شود.

شجاع ادامه داد: ما تصمیم داریم تا مشخص شدن جلسه بعدی کمیسیون ماده یک اتاق بازرگانی که مسئله تعرفه کاغذ را بررسی می‌کند با مراجع عظام قم و نمایندگان مجلس نیز دیداری داشته باشیم و نگرانی‌های خود را با آن‌ها نیز درمیان بگذاریم.

با پیشنهاد کارخانه چوپ و کاغذ مازندران به کمیسون ماده یک افزایش تعرفه واردات کاغذ از 5 به 10 درصد دوباره به جریان افتاده است، اما صنوف مصرف‌کننده کاغذ ازجمله صنف چاپ و نشر به شدت با این اتفاق مخالف هستند و می‌گویند افزایش تعرفه موجب گران شدن محصولات خود و ورشکستگی صنایع چاپ و نشر و مطبوعات می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز