خبرگزاری کار ایران

تقدیر جایزه محمود استادمحمد از فریده فرجام

مراسم پایانی دومین دوره‌ نشان محمود استادمحمد، شنبه ۱۸ دی‌ماه در سالن اصلی مجموعه تئا‌تر شهر با حضور اهالی تئا‌تر، سینما و ادبیات برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، در این مراسم فریده فرجام نخستین نمایشنامه‎نویس زن ایرانی به عنوان «چهره پیشکسوت تئا‌تر ایران» مورد تجلیل قرار خواهد گرفت. در کنار فریده فرجام از یک چهره‌ دیگر نیز به عنوان «چهره‌ دیگر تئا‌تر ایران» تجلیل حواهد شد.

در این مراسم از نامزدهای نهایی «نشان محمود استادمحمد» در دو بخش تالیف و اقتباس نیز تقدیر می‌‎شود و نشان به نویسندگان بر‌ترین نمایشنامه‌های تالیفی و اقتباسی سال ۱۳۹۴ اهدا خواهد شد. هیات داوران اینجایزه فرهاد توحیدی، مجید قیصری، رویا نونهالی، اصغر همت و محمد یاراحمدی هستند و دبیری این دوره از جایزه برعهده سعید طباطبایی است.

دومین جایزه محمود استادمحمد با هدف انتخاب بر‌ترین نمایشنامه سال ۱۳۹۴ از میان نمایشنامه‌های منتشر شده به صورت کتاب و اجرا شده در این سال و به همت بنیاد استادمحمد برگزار می‌‎شود. آهو خردمند، مسعود جعفری جوزانی، مریم زندی، قطب‌الدین صادقی، مدیا کاشیگر، فاطمه معتمدآریا و شهرام ناظری اعضای هیات امنای این بنیاد هستند. اعضای هیات مدیره بنیاد را نیز مسعود جعفری جوزانی، مدیا کاشیگر، پرستو گلستانی، مانا استادمحمد و جواد عاطفه تشکیل می‌‎دهند.

این مراسم در ساعت ۷ عصر روز شنبه، ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۵، در سالن اصلی تئا‌تر شهر برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۴۲۳۰۳