خبرگزاری کار ایران

در اکران افتتاحیه فیلم گیتا؛

مریلا زرعی از احساس پیچیده مادری گفت

مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی شامگاه دوشنبه ۲۸ آذرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

 به گزارش ایلنا؛ مسعود مددی (کارگردان فیلم) قبل از نمایش این فیلم گفت: افراد زیادی در ساخت این اثر به ما کمک کردند و همان‌طور که می‌دانید ساختن فیلم، کار سختی است ولی با حمایت‌هایی از سوی آدم‌های مختلف توانستیم از بحران‌هایی که در مسیر کار وجود داشت، بگذریم.

این کارگردان حضور مریلا زارعی در لحظات فیلمنامه‌نویسی فیلم را بسیار موثر دانست.

مددی همچنین با اشاره به اینکه «حس مادری» احساس پیچیده‌ای است، عنوان کرد: پدیده مادری مانند حجمی غنی از ذرات است که در تمام زندگی ما پراکنده شده و امشب هم با اینکه می‌دانم مادرم حضور ندارد، با این‌حال مطمئن هستم در میان ماست و فیلم را هم به او تقدیم می‌کنم.این کارگردان حضور مریلا زارعی در لحظات فیلمنامه‌نویسی فیلم را بسیار موثر دانست.

مریلا زارعی بازیگر نقش گیتابا تشکر از حاضران در مراسم بیان کرد: همیشه تلاش کرده‌ام نقشی که به من محول شده را با غیرت و مسئولیت بازی کنم. در این فیلم هم با وجود اینکه خودم مادر و همسر نیستم، اما عاشق مادران و زنان این سرزمین هستم و وقتی این نقش را بر عهده گرفتم با همه وجودم آن را ایفا کردم.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که مخاطبان فیلم را دوست داشته باشند و اثر به شکلی باشد که بتوانند آن را به دیگران نیز توصیه کنند.

در این مراسم سینماگرانی چون مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامی، یلدا قشقایی، مژده لواسانی، امیرعلی دانایی، محمد علی صفورا، جلیل شعبانی، حمید دهقان‌پور، جابر قاسمعلی، مهرداد خوشبخت، رضا مقصودی، رضا بهارانگیز، غلامرضا رمضانی، مهران کاشانی، ناصر عنصری، عباس یاری، محمود سماک‌باشی، کاوه سماک‌باشی، هوشنگ گلمکانی، حبیب اسماعیلی، مریم جلالی و سیدعلی احمدی حضور داشتند.

 «گیتا» که نخستین ساخته مسعود مددی است، از این هفته و پس از تعویق دوهفته‌ای در گروه سینمایی آزادی اکران می‌شود.

کد خبر : ۴۳۹۲۱۲