خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه هنر تدبیر مطرح شد؛

وزیر نیرو: نمایشگاه دستاوردهای دولت برای بیان هنری تاثیرگذار است

وزیر نیرو در بازدید از نمایشگاه هنر تدبیر بیان هنری و قابل لمس دستاوردهای دولت را از نقات قوت و ممتاز نمایشگاه خواند.

به گزارش ایلنا، حمید چیت‌چیان؛ وزیر نیرو 11 مهرماه با حضور در تالار وحدت از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم(هنر تدبیر) بازدید کرد.

وزیر نیرو درباره نمایشگاه هنر تدبیر گفت: مواردی که در این نمایشگاه نمایش داده شده به صورت نمادین است و بخش اندکی از فعالیت‌های وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی را به نمایش گذاشته اما به دلیل رویکرد و بیان هنری و نحوه ارائه تاثیرگذار است و می‌تواند با مردم و بازیدکنندگان ارتباط برقرار کند..

وی افزود: در زمینه وزارت نیرو بخش کوچکی از فعالیت‌ها در این نمایشگاه نمایش داده شده است، اگرچه فعالیت‌های وزارت نیرو بسیار گسترده‌تر از این مسائل است اما تشکر می‌کنیم که به فعالیت‌های صنعتگران آب و برق در این نمایشگاه توجه شده است.

چیت‌چیان درباره بیان دستاوردها و فعالیت‌ها به صورت نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه برای خدمتگزاران مردم به منظور اینکه آنچه را انجام می‌دهند به اطلاع مردم هم برسانند، البته اتفاق مبارکی است و چنین نمایشگاه‌هایی برای آگاهی و اطلاع دقیق مردم از ابعاد مختلف خدمات دولت موثر است.

وزیر نیرو با تاکید بر تعامل و ارتباط دولت و جامعه افزود: هرچه مردم بیشتر در جریان خدمات دولت قرار بگیرند به همان میزان همدلی در میان دولت و ملت افزایش  پیدا خواهد کرد و این یک هم‌افزایی بسیار مبارک در مسیر رشد و توسعه کشور خواهد بود.

نمایشگاه دستاوردها دولت یازدهم با عنوان "هنر تدبیر" از 10 مهرماه در فضای باز تالار وحدت آغاز شده است و تا 17 مهرماه جاری ادامه دارد.

کد خبر : ۴۱۶۲۲۶