خبرگزاری کار ایران

گروه "دات" با شهره سلطانی می‌آید

گروه موسیقی «دات» به سرپرستی شهره سلطانی کنسرت ویژه بانوان را به نفع انجمن بیماران «ققنوس» در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، شهره سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که مدتی است با تشکیل گروه ویژه بانوان «دات» در حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول است ساعت ۱۵ سه‌شنبه ۲۳ شهریور ماه در یک کنسرت ویژه به نفع انجمن بیماران سوخته «نفس» میزبان علاقمندان موسیقی در تالار وحدت تهران خواهد بود.

گروه موسیقی «دات» که اواخر تیرماه سال گذشته نیز با شعار «هر زن یک قهرمان» کنسرتی را در تالار وحدت به صحنه برده بود، در این اجرای زنده گلچینی از قطعات نوستالژیک و جدید را برای علاقمندان اجرا می‌کند.

فروغ فضلی، سحر میرهاشمی، طراوات باباخانلو، شیرین واعظی، آرمیتا سلیمی، نیاز لاهرودی و مهتاب فتح الله اعضای گروه دات به سرپرستی شهره سلطانی را تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه امیرکارخانه تنظیم‌کننده قطعات، بهروز پناهنده تهیه‌کننده، مونا قهرمانی روابط عمومی، امیرمحمد فرحزادی عکاس پوستر و موسسه فرهنگی هنری «آوای مهر میهن» به مدیریت کیارش حسن زاده گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می‌دهند.

شهره سلطانی ازجمله هنرمندانی است که علاوه بر بازیگری در حوزه نوازندگی سنتور و پیانو نیز فعالیت‌هایی داشته است. او در هنرستان موسیقی ردیف‌های سازی سنتور را نزد مینا افتاده و پیانو را نزد بصیری و  سرکیسیان و بعدها در دانشگاه سنتور را نزد سعود شناسا، پرویز مشکاتیان و پیانو را نزد سریر ادامه داد.

فرهاد فخرالدینی، فریدون شهبازیان، زنده‌یاد مصطفی کمال پورتراب، نادر مرتضی‌پور، الهامیان و ریاحی‌پور ازجمله هنرمندانی هستند که سلطانی تاکنون در حضور آنها به فراگیری موسیقی پرداخته است.

کنسرت گروه موسیقی «دات» ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۰۹۲۱۰