خبرگزاری کار ایران

تئورى "تاثیر مشاهده گر در فیزیک کوانتوم" در کجشنبه‌های حافظ / فرشاد فزونی بداهه‌نوازی می‌کند

کجشنبه سوم را براساس تئورى "تاثیر مشاهده گر در فیزیک کوانتوم" فرشاد فزونى،آرش سعیدى و ژوبین عسگریه تجربه مى کنند.

به گزارش ایلنا؛ تجربه‌ى سوم کجشنبه‌هاى حافظ با بداهه نوازى فرشاد فزونى، آرش سعیدى و ژوبین عسگریه "تحت عنوان تاثیر مشاهده‌گر" روى صحنه خواهد رفت. تجربه‌ى سوم بر اساس فرضیه‌ى تاثیر مشاهده‌گر در فیزیک کوانتوم شکل گرفته است و روندى پرفورمنس گونه خواهد داشت.

در این اجرا فرشاد فزونى با بداهه نوازى کیبورد، گیتار و آوا، آرش سعیدى با بداهه نوازى گیتار و ژوبین عسگریه با بداهه نوازى دى جى ریدو و پرکاشن ساعت ٢١ روز شنبه بیست و سوم مرداد در تالار حافظ روی صحنه خواهند رفت.

همچنین در این کجشنبه تصویر  هم تاثیر بسیارى بر روند اجراها خواهد داشت. اولین تجربه از کجشنبه ها با اجراى سُلوى ماکان اشگوارى و دومین تجربه با اجراى نیما رمضان، على پناهى،اسماعیل عظیمى، رضا کولغانى روى صحنه رفت و با استقبال گسترده ى هنرمندان و مخاطبان روبرو شد.

تالار حافظ شنبه هر هفته برگزار کننده مجموعه رویداد کجشنبه ها است که با هدف ایجاد "گفتگو" و " جست و جو" میان رشته‌هاى مختلف فرهنگى و هنرى برگزار مى شود. علاقمندان مى‌توانند با مراجعه به سایت تیوال ضمن کسب آگاهی بیشتر، اقدام به تهیه بلیط نمایند.

مدیریت پروژه و مشاوره هنرى این مجموعه رویداد بر عهده ى رضا دادویى؛ مدیریت هنرى آن بر عهده ى فرهاد فزونى و پیمان قدیمى و همچنین طراحى و تهیه کنندگى کجشنبه ها بر عهده ى پیمان قدیمى است.

کد خبر : ۳۹۸۷۰۹