خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد ساخت تندیس کیارستمی به صنف سنگ‌فروشان

رضا حسن‌زاده با بیان اینکه پیشنهاد ساخت مجسمه‌هایی از شهدای دفاع مقدس را به سازمان زیباسازی شهر تهران داده‌، گفت: در صورت موافقت صنف سنگ‌فروشان تندیس کیارستمی را می‌سازم.

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ساخت و نصب تندیس‌های شهدا اظهارکرد: به سازمان زیباسازی شهر تهران پیشنهاد دادم تا مجسمه‌هایی از شهدای دفاع مقدس را ساخته و در بزرگراه‌هایی که به نام این شهدا نامگذاری شده؛ نصب شود.

این مجسمه‌ساز با بیان اینکه تاکنون بیشتر آثارش در کشورهای دیگر نصب شده است، گفت: قصد دارم بخشی از آثارم در میادین شهرهای کشورم به نمایش درآید به همین دلیل این پیشنهاد را با سازمان زیباسازی مطرح کردم.

او ادامه داد: مجتبی موسوی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران با این پیشنهاد موافقت کرده و قرار است ماکت‌هایی از این طرح ساخته شده و در جلسات سازمان زیباسازی شهرداری ارائه شود و در صورت تایید این طرح را اجرا خواهیم کرد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه پیشنهاد تندیس زنده‌یاد کیارستمی را به صنف سنگ‌فروشان‌ داده‌است، تصریح کرد: در صورت موافقت و ساخت اثر می‌توانم از شهرداری تهران بخواهم تا این اثر را نیز در مکان مناسبی نصب کند و در صورتی که صنف سنگ‌فروشان با این طرح موافقت نکند حتما پیشنهاد ساخت این تندیس را به سازمان زیباسازی شهرداری خواهیم داد.

کد خبر : ۳۹۴۸۳۰