خبرگزاری کار ایران

پنجمین جشنواره بازیگری «سه نقطه» به پایان می‌رسد

آیین پایانی پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه شامگاه دوشنبه ۲۱ تیرماه ۹۵ در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه و مدرسه تئا‌تر سه نقطه با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه) با معرفی برگزیدگان بخش‌های مونولوگ (تک گویی) نمایش‌های دو یا چند نفره و نمایش‌های کامل برگزار می‌شود.

آرش آبسالان نویسنده، کارگردان و بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون معتقد است، برگزاری جشنواره تخصصی بازیگری سه نقطه فرصت مناسبی برای انتقال و تبادل آموخته‌های دانش آموختگان دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های بازیگری و نیز تجربه‌ای بدیع برای هم نفس شدن باتماشاگران است. «آرش آبسالان» مدرس دانشگاه و بازیگر تئا‌تر درباره برگزاری پنجمین جشنواره تئا‌تر سه نقطه گفت: این جشنواره فرصت مناسبی است که دانشجویان و هنرجویان مراکز آموزش عالی و آموزشگاه‌های بازیگری آموخته‌های خود را ارائه کرده و هم نفس شدن با مخاطب را تجربه کنند. ضمن اینکه در این رویداد زمینه‌ای مطلوب فراهم شده تا آن‌ها در تعامل و مقایسه با سایر آثار از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوند.

آبسالان افزود: از آنجا که جشنواره بازیگری سه نقطه در پنجمین دوره برگزاری خود به رویدادی بالنده تبدیل شده و تنها رخداد تئاتری است که به شکل تخصصی به مساله مهم بازیگری توجه می‌کند به دانشجویان و هنرجویان تئا‌تر و سینما به ویژه در حوزه بازیگری پیشنهاد می‌کنم به عنوان مخاطب و یا با ارائه اثر در این جشنواره شرکت کنند.

او تصریح کرد: حضور در همین جشنواره‌ها می‌تواند به منزله یک آزمون جدی تلقی شود تا شرکت کنندگان به میزان توانایی‌های علمی و عملی خود پی برده و دریابند در کجای اینکهکشان قرار گرفته‌اند.

آرش آبسالان در خاتمه با اشاره به این نکته که در جشنواره پنجم بازیگری سه نقطه شاهد رشد کیفی آثار شرکت کننده بودیم، اظهار امیدواری کرد تا این رویداد مهم هنری در دوره‌های بعدی به شکل گسترده تری برگزار شود.

پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه) در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه و مدرسه تئا‌تر سه نقطه در خیابان فلسطین شمالی نرسیده به بلوار کشاورز خیابان مرتضی‌زاده برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۸۹۲۲۷