خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار همایش سواد رسانه‌ای

در پاسخ به تقاضای نمایندگان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های حاضر در هشتمین نشست سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، ملهت ارسال چکیده و متن کامل مقالات به این همایش تمدید شد.

به گزارش ایلنا، محمد صادق افراسیابی؛ دبیر کل همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در هشتمین نشست سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، ضمن ارائهٔ گزارشی از تعداد ارسال ارسال شده به دبیرخانهٔ همایش با اشاره به درخواست دانشگاه‌های تهران، پیام نور، جامع علمی کاربردی، سوره، دانشکده خبر و دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی برای تمدید مهلت ارسال آثار گفت: بر اساس نظر سنجی صورت گرفته در دانشگاه‌های تهران، پیام نور، جامع علمی کاربردی، سوره و گفتمان انقلاب اسلامی مشخص شد زمان یک ماهه برای ارسال چکیده مقالات با موضوع سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی کافی نبوده و لازم است این زمان حداقل به مدت ۲ ماه دیگر تمدید شود.

حمید رضا بابایی؛ معاون پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی با اشاره به ظرفیت ۴۵ دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای مشارکت در همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی خاطر نشان ساخت: تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانهٔ همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش زمان لازم برای تولید مقالات علمی پژوهشی و ترویجی کاربردی با موضوع سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی خواهد شد.

محمود نجاتی حسینی، مسئول اتاق فکر پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با اشاره به آمادگی این پژوهشکده برای انتشار مقالات بر‌تر گفت: رایزنی لازم برای انتشار مقالات بر‌تر در فصلنامه‌های علمی پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی انجام شده است و پیش بینی می‌شود این امر باعث افزایش انگیزهٔ مخاطبان برای مشارکت در همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی شود.

دکتر علیرضا ابوالفضلی؛ رئیس دانشگاه دارالحکمه در ادامهٔ این نشست با اشاره به ظرفیت این دانشگاه در ۸۴ کشور جهان خواستار برگزاری همایش در سطح بین المللی شد و گفت: دانشگاه دارالحکمه کانادا آمادگی دارد گواهینامه‌های بین المللی برای شرکت کنندگان همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی صادر کند.

سید مرتضی موسویان؛ رئیس همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در پاسخ به تقاضای نمایندگان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های حاضر در هشتمین نشست سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، از تمدید ملهت ارسال چکیدهٔ مقالات تا ۱۵ شهریور ماه و متن کامل مقالات تا ۱۵ مهر ماه خبر داد و گفت: آثاری که تا کنون به دبیرخانهٔ همایش ارسال شده است صرفا از طریق اطلاع رسانی رسانه‌های جمعی بوده است و اقلام تبلیغاتی همایش در این ماه میان علاقه مندان توزیع خواهد شد.

محمد خدادی؛ مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نیز از پتانسیل ایرنا برای گفت‌و‌گو با اساتید سواد رسانه‌ای در سراسر جهان خبر داد و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد ویدئو کلیپ‌هایی را با محتوای سواد رسانه‌ای بر اساس دیدگاه‌های اساتید و کار‌شناسان این حوزه در نقاط مختلف جهان تولید و در فضای مجازی منتشر نماید.

در ادامه خسرو سلجوقی، صدیقه ببران، امید علی مسعودی، علی متقیان، داوود فیاضی، حسین مجتبی‌زاده، محسن صدر، محمد مهدی فتوره‌چی، سمانه ناظریان و حمیدرضا کمالی به نمایندگی از مراکز دانشگاهی و پژوهشی تهران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص رویکردهای استراتژیک همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی پرداختند.

 همزمان بابرگزاری جشنواره و همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در تهران، علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و شرکت در همایش می‌توانند به نشانی اینترنتیsaramad. irمراجعه کنند.

کد خبر : ۳۸۷۵۴۵