خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از مراسم بزرگداشت حبیب محبیبان؛

نوربخش: حبیب، نجیب بود+تصویر

مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان؛ امروز صبح (30 خرداد) در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حمیدرضا نوربخش با تسلیت درگذشت حبیب گفت: حبیب هنرمندی نجیب و فرهیخته بود که هیچگاه به ابتذال آلبوده نشد و از جوانی تا پایان کارش یک مسیر را ادامه داد.

او ادامه داد: حبیب موسیقی پاپ کار می‌کرد ولی موسیقی وی از یک تفکر برآمده بود. او با وعده‌های دولت قبل برای فعالیت هنری به ایران آمد و زمانی که متوجه شد اجازه فعالیت ندارد، آنقدر نجیب بود که در گوشه‌ای زندگی بی‌حاشیه‌ای را ادامه داد.

وی همچنین توضیح داد: مراسم هفتم حبیب با عنایات معاونت هنری، استانداری، فرمانداری، شورای تامین و هماهنگی خانه موسیقی برگزار شده است.

مراسم هفتم حبیب محبیان با حضور چهره‌های عرصه موسیقی، مدیرعامل خانه موسیقی، محمد محبیان، احمدرضا محبیان و همسر این هنرمند درگذشته؛ مهدی یراحی، داریوش ارجمند، سعید شهروز، امیر و امید تاجیک، مجید خراطها، محمد چناری، ناصر و مصطفی پاشایی، مجید عبدی برگزار شد.

در جریان این مراسم؛ چندصد نفر از دوستداران حبیب محبیان در مسجد جامع شهرک غرب تجمع کرده‌ و ترانه‌های وی را باز خوانی کردند.

برخلاف انتظار در این مراسم نیز چهره‌های فرهنگی حضور کم جمعیتی داشتند و هیچ یک از مدیران فرهنگی به مراسم هفتم وی نیامدند.

حبیب محبیان خواننده و آهنگساز ایرانی‌ست که روز جمعه ۲۱ خرداد ماه به دلیل ایست قلبی در محل زندگی‌اش در روستای نیاسته شهر رامسر دار فانی را وداع گفت.

3

4

2

5

1

 

کد خبر : ۳۸۲۲۳۲