خبرگزاری کار ایران

کارگردان تئاتری که سینمایی شد

رضا گوران، طراح، کارگردان و نویسنده تئاتر، ساخت اولین فیلم سینمایی نیمه‌بلند خود را به نام "هنوز نه" به اتمام رساند.

رضا گوران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: "هنوز نه" یک فیلم نیمه‌بلند سی دقیقه‌ای است که اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و قرار است پس از اتمام، به فستیوال‌های خارجی فرستاده شود.

گوران که زمستان سال گذشته نمایش «شب آوازهایش را می‌خواند» را با بازی باران کوثری و نوید محمدزاده روی صحنه برده و در بخش بین الملل جشنواره فجر هم شرکت کرده بود، گفت که درحال حاضر برنامه‌ای برای کار تئاتر ندارد.

او خاطرنشان کرد: فعلا در سینما مشغول هستم و احتمال دارد امسال یک کار بلند سینمایی را کلید بزنم. پیش از این برای سینما و تلویزیون فیلمنامه و سریال نوشته بودم اما "هنوز نه" اولین تجربه فیلم‌سازی‌ام محسوب می‌شود.

رضا گوران که در تئاتر تجربه کار با ستاره‌ها را دارد، درباره بازیگران فیلم نیمه‌بلند خود گفت: سهیلا گلستانی، نازنین بیاتی، لیندا کیانی، حسام محمودی، مرجان هاشمی و نیلوفر زوارق تعدادی از بازیگرانی هستند که در "هنوز نه" بازی می‌کنند.

این کارگردان تئاتر با اشاره به دیگر عوامل اولین فیلم خود گفت: پیمان جعفری تهیه‌کننده کار است و مسعود امینی تیرانی فیلمبردار، حسین بشاش صدابردار، علی مردانه برنامه‌ریز، امیرحسین دوانی طراح صحنه و آرش گوران به عنوان آهنگساز در این کار حضور دارند.   

رضا گوران درباره موضوع این فیلم سی دقیقه‌ای گفت: «هنوز نه» درباره زن و شوهری است که در حومه شهر زندگی می‌کنند و روزی تصمیم می‌گیرند راز نگفته‌شان را بهم بگویند و در این زمینه اتفاقاتی به وجود می‌آید.

کد خبر : ۳۷۹۰۹۴