خبرگزاری کار ایران

مشاور معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد:

۱۲هزار بن کارت خرید کتاب دانشجویی استفاده نشده است/ سهم پرداختی دانشجویان عودت می‌شود

نیکنام حسین‌پور از عدم استفاده‌ ۱۲ هزار بن کارت خرید کتاب خبر داد.

نیکنام حسین‌پور (مشاور توسعه و منابع امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در گفت‌وگو با ایلنا دربارهٔ آخرین شرایط بن‌کارت‌ها استفاده نشده در ایام بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با پایان نمایشگاه و با توجه به اینکه بن‌کارت‌های صادره برای این دوره تنها در مدت برگزاری نمایشگاه امکان استفاده داشتند، بیش از ۱۲ هزار دانشجو که با پرداخت سهم خود برای این بن‌کارت‌ها ثبت‌نام کرده بوددند موفق به استفاده از یارانه‌ خرید کتاب یا حتی دریافت بن‌کارت خود نشده‌اند.

وی ادامه داد: در حال پیگیری هستیم تا با همکاری بانک شهر این دسته از دانشجویان که برای دریافت بن ثبت نام کردند و مبلغ سهم خود را پرداخت کردند، اما اقدام به دریافت بن کارت خود نشدند بتوانند مبلغ مذکور را دریافت کنند.

مشاور توسعه و منابع امور انسانی معاونت فرهنگی همچنین یادآور شد: قرار است در مذاکراتی با بانک عامل نمایشگاه امسال راه‌کاری اندیشیده شود تا مبلغ واریز شده از سوی دانشجویان به دست آن‌ها برسد و همچنین چنانچه در بن‌کارتی مانده حستبی باقی مانده برای عودت آن برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد. هنوز جزئیات این طرح اعلام نشده اما نمی‌گذاریم حق هیچ‌یک از این افراد تضییع شود.

کد خبر : ۳۷۱۶۱۴