خبرگزاری کار ایران

حضور فعال واحد شابک در نمایشگاه کتاب

واحد شابک موسسه خانه کتاب به منظور رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات ناشران، در بیست و نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، واحد شابک به عنوان بازوی اجرایی نظام شابک در ایران متولی اختصاص شماره استاندارد بین‌المللی کتاب (شابک) به ناشران و کتاب‌های منتشرشده آنان است. از این رو واحد شابک در بیست نهمین دوره از نمایشگاه بین الملی کتاب تهران به معرفی اهداف، فعالیت‌ها و خدمات، معرفی سایت شابک به ناشران و همچنین آموزش نحوه استفاده از این سایت می‌پردازد.

واحد شابک در نمایشگاه کتاب برای ناشران شماره استاندارد بین‌المللی کتاب صادر می‌کند و ناشرانی که از شابک به صورت صحیح استفاده نمی‌کنند را شناسایی و راهنمایی‌هایی لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

از دیگر فعالیت‌هایی که واحد شابک موسسه خانه کتاب در بیست و نهمین دوره از نمایشگاه کتاب می‌توان به مذاکره حضوری با ناشران برای استفاده از شابک به صورت صحیح، توزیع بروشورهای آموزشی شابک در غرفه موسسه خانه کتاب و شناسایی ناشران الکترونیک و راهنمایی برای استفاده از شابک اشاره کرد.

علاقمندان و ناشران برای استفاده از خدمات واحد شابک می‌توانند به غرفه خانه کتاب واقع در سالن ملل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۶۷۵۴۹