خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه گرامیداشت هفته تئاتر اتفاق افتاد؛

مدالیوم روح‌الله مفیدی شکست/ طراحی کیک جشن توسط کامبیز درم‌بخش

آیین اختتامیه سیزدهمین گرامیداشت هفته تئاتر با اهدای مدالیوم خانه تئاتر به روح الله مفیدی، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آیین اختتامیه سیزدهمین گرامیداشت هفته تئاتر سه شنبه 14 اردیبهشت با حضور محمود دولت آبادی، کامبیز درم‌بخش، جواد مجابی، سیروس الوند، عبدااله کوثری، داریوش اسدزاده، جعفر والی، بهزاد فراهانی، ایرج راد، محمد ابراهیمیان، رضا بابک، خسرو احمدی، گیتی قاسمی و.. در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیین برش کیک جشن هفته تئاتر که توسط چهره‌های حاضر در برنامه برگزار شد که تصویر روی کیک به دست کامبیز درم‌بخش طراحی شده بود.

در جشن گرامیداشت هفته تئاتر نماهنگی از فعالیت‌های صورت گرفته در طول هفته تئاتر به نمایش درآمد. همچنین تصاویری از پری صابری، شهلا ریاحی، داود رشیدی، علی نصیریان، روح‌الله مفیدی، جعفر والی، ولی‌الله شیراندامی، فخری خوروش و عزت‌الله انتظامی که درباره روز تئاتر صحبت می‌کردند، پخش شد.

ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر در این مراسم با تشکر از کسانی که اعتبار خانه تئاتر را ارج می‌نهند، گفت: تمام تلاش ما در خانه تئاتر، رساندن این هنر به جایگاه واقعی خودش است.

ایرج راد ادامه داد: با وجودی که این تلاش‌ها آن‌چنان که باید جوابگو نبوده، اما هیات مدیره خانه تئاتر از روز آغاز تاکنون از پا نیفتاده و تا رسیدن به نتیجه مطلوب نیز به تلاش خود ادامه خواهد داد. امیدوارم همه یار و یاور همدیگر باشیم و با اتحاد خود بتوانیم آبروی تئاتر را حفظ کنیم. 

بخش دیگر سیزدهمین گرامیداشت هفته تئاتر اهدای مدالیوم بود که با پخش نماهنگی از یک عمر فعالیت‌های روح الله مفیدی در عرصه تئاتر و سینما، با حضور کامبیز درم‌بخش، ایرج راد، مهدی محمدی و محسن مرادی مدالیوم خانه تئاتر به این بازیگر و گریمور باسابقه تئاتر اهدا شد.

این نشان اواسط برنامه به زمین افتاد که باعث شد بشکند. روح‌الله مفیدی در این جشن، ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم گفت: خوشحالم که با وجود از کار افتادگی من را فراموش نکردید.

کد خبر : ۳۶۷۷۹۲