خبرگزاری کار ایران

"هربی هنکاک" از گرامیداشت روز جَز در ایران تقدیر کرد

جزیست مشهور آمریکایی با تقدیر از نشر هرمس برای گرامیداشت روز جهانی جَز؛ آرزو کرد تا در این روز ایرانیان جشن بی‌نظیری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نشر هرمس با مدیریت رامین صدیقی به مناسبت روز جهانی جز دو شب اجرا توسط کوارتت کاسته را تدارک دیده است. در این کنسرت قرار است قطعاتی از آلبوم جدید این گروه با عنوان «ایستگاه 2 » اجرا شود.

هربی هنکاک جزیست مشهور آمریکایی در نامه‌ای به رامین صدیقی آورده است:

رامین عزیز،

می‌خواهم از تو بابت تعهدت به گرامیداشت روز بین‌المللی جَز در تهران تشکر کنم. همچنان که آماده پنجمین سالگرد این روز بخصوص می‌شویم؛ بیش از پیش بر سخت‌کوشی و خلاقیت کاری سازمان‌هایی چون شما حساب باز می‌کنیم. همچنین نیز سپاسگزار حمایتت هستیم که موسیقی جَز را نه تنها به عنوان عاملی سرگرم‌کننده که در کسوت والی همه ما معرفی کرده‌ای.

جَز مظهر عناصر مثبت بسیاری از تجربه انسانی است. بیان شخصی، همکاریی، ریتم، تنوع فرهنگی و البته بداهه‌پردازی. در سال 2016، مانند سال‌های پیشین هدف ما این است که چنین ویژگی‌های تعالی بخش و موسیقی که پشتوانه آن است را به مردم تمام ملل و فرهنگ‌ها معرفی و ارائه کنیم.

روز بین‌المللی جاز موقعیت جالبی است که از طریق موسیقی کمی عمیق‌تر با شهروندان همکارمان آشنا شویم. تلاش شما در راستای گرامی داشت این روز به منظور برقراری صلح در کشور از طریق موسیقی و ایجاد دیالوگ میان فرهنگ‌ها ستودنی است و ما مفتخر به همکاری شما هستیم.

بار دیگر از برای حمایت و همکاری‌تان سپاسگزارم. امیدواری در سال 2016 جشن بی‌نظیری داشته باشید.

با احترام

هربی هنکاک

کد خبر : ۳۶۰۴۵۵