خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر موسیقی مطرح کرد:

تفویض اختیار صدور مجوزها به استان‌ها شکوفایی موسیقی را به‌دنبال دارد

سرپرست دفتر موسیقی، طی گفتگویی با روابط عمومی این دفتر، روند تفویض اختیار صدور مجوز اجرای صحنه‌ای را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا؛ فرزاد طالبی درباره تفویض اختیار صدور مجوز اجرای صحنه‌ای گفت: طی روزهای گذشته پس از بررسی درخواست‌ها و اعلام آمادگی برخی از استان‌ها، به آن دسته از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها که آمار و اطلاعات سال جاری را به‌صورت مستمر و دقیق اعلام کرده بودند، طی نامه‌هایی اختیارات مزبور تفویض گردید.

او ادامه داد: قطعا یکی از مواردی که امکان تفویض اختیار به استان‌ها را به وجود می‌آورد، ارسال گزارش عملکرد به صورت مستمر و دقیق به این دفتر است. همچنین برخورداری از فضای فیزیکی لازم و رعایت ضوابط دیگر درمورد اجراهای صحنه‌ای و توان مدیریت فضاهای فرهنگی_هنری در برپایی کنسرت‌ها، که خوشبختانه تعدادی از استان‌ها این بستر را تاکنون فراهم کرده‌اند.

وی افزود: استقبال برخی از ادارات کل در روزهای نخستین پس از اعلام این موضوع و همچنین بررسی ماحصل گزارش‌های ارسال شده، به اجرایی شدن این تصمیم انجامید که در این مسیر استان‌های مازندران، البرز، خراسان شمالی، گیلان، ایلام، آذربایجان شرقی و همدان را می‌توان برشمرد.

طالبی همچنین توضیح داد: در صورتی که هرکدام از ادارات کل استان‌ها اعلام آمادگی نمایند و ضوابط مربوطه را رعایت نموده و برای ارسال اطلاعات و آمارهای اجرای کنسرت‌ها به شکل دقیق عمل نمایند، قطعا تفویض اختیار به آن استان‌ها هم اجرایی خواهد شد. به نظر می‌رسد استقبال از این بخشنامه در آینده نزدیک، شکوفایی فعالیت‌های حوزه موسیقی را در همهٔ استان‌ها به همراه خواهد داشت.

کد خبر : ۳۵۳۲۸۹