خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی از ضرورت تسریع آماده‌سازی شهر آفتاب خبر داد

حسین صفری درباره پیشرفت‌های فیزیکی در مجموعه شهر آفتاب گفت: سرعت فعالیت‌های اجرایی و ساخت و سازهای عمرانی صورت گرفته از سوی شهرداری تهران در یک هفته گذشته رو به افزایش بوده است.

به گزارش ایلنا، حسین صفری (مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) با اشاره به اهمیت تامین راه‌های دسترسی و حمل و نقل و ترافیک افزود: اگرچه سرعت کارهای عمرانی در شهر آفتاب در بعضی حوزه‌ها مناسب است اما در موضوعات مذکور نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در فعالیت‌های عمرانی در مجموعه شهر آفتاب به منظور برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: شهرداری تهران اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده است با این حالب باید توجه داشت آماده سازی محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خصوصا اقدامات زیرساختی و عمرانی نیاز به کار شبانه‌روزی واحد‌های عمرانی شهرداری تهران دارد.

صفری افزود: همچنین در موضوعات فراوانی اعم از نحوه ورود خودرو‌ها، استقرار خودروهای بازدیدکنندگان و ناشران، ایجاد پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی، استقرار اتوبوس‌های دانشجویان شهرستان‌ها و... برنامه‌ریزی شده که هرچه سریع‌تر باید اقدامات عمرانی این بخش‌ها نیز آغاز شود.

مدیرکمیته اجرایی با اشاره به آمار تردد خودرو‌ها در مسیر بزرگراه خلیج فارس عنوان کرد: درحال حاضر بنا بر اعلام نظر کار‌شناسان در روزهای عادی به طور میانگین ۷۰ هزار خودرو از عوارضی تهران- قم تردد می‌کنند و در روزهای سه‌شنبه و دور روز آخر هفته تعداد خودرو‌ها به ۱۲۰ هزار دستگاه افزایش پیدا می‌کند که این موضوع نیز باید مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

وی افزود: نیازهای نمایشگاه که شامل نیازهای زیرساختی اعم از برق، مخابرات، اینترنت و آی تی است و همچنین امکانات رفاهی اعلام شده که توسط شهرداری در دست اقدام است و درخواست ما این است که در این حوزه هم سرعت و توجه بیشتری صورت گیرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

کد خبر : ۳۵۲۹۳۲