خبرگزاری کار ایران

/روز رهایی ملت ایران/

احمد میرعلایی: سینماگران با مردم همگام شوند و آثار امیدوارکننده‌تر بسازند

مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی گفت: خانه سینما و اتحادیه‌های سینمایی باید در مسیر راهپیمایی 22 بهمن غرفه بزنند.

احمد میرعلایی (تهیه‌کننده سینما) لحظاتی پیش در جمع راهپیمایان حضور پیدا کرده و در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: این حضور همیشه امیدوارکننده است و در این جمع‌هاست که ما می‌توانیم رودر رو با مردم صحبت کنیم و با نفس آنها از نزدیک همنفس شویم.

وی با اشاره به حضور گروهی از سینماگران در این راهپیمایی گفت: سینماگران با حضور در چنین مراسمی می‌توانند از نزدیک ببنند که برای چه افرادی و چه مخاطبینی فیلم می‌سازند و به درک واقعی از مردم و نظر آنها درباره جامعه امروز ووضعیت کشور برسند.

مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی ادامه داد: ازسوی دیگر روحیه امیدواری که در این مردم و جود دارد؛ می‌تواند به سینماگران منتقل شود و آثاری که تولید می‌شود؛ امیدوارکننده‌تر و ارزشمندتر باشد.

میرعلائی بر حضور منسجم هنرمندان و به خصوص سینماگران در راهپیمایی‌های 22 بهمن و روز قدس و مراسم‌هایی از این دست تاکید کرد و افزود: نه تنها باید در چنین مراسمی حضور داشت بلکه باید فراتر از آن نهادهایی مانند خانه سینما و اتحادیه‌های صنفی؛ غرفه‌ای را در مسیر راهپیمایی تدارک ببینند و در این غرفه‌ها با مردم گفتگو کنند و مردم نیز با سینماگران همکلام شوند.

کد خبر : ۳۴۶۱۸۷