خبرگزاری کار ایران

اعلام محل برگزاری نمایشگاه کتاب بیست‌ونهم و پاس‌کاری ارشاد و شهرداری؛

شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب قطعی شد!

به نظر می‌رسد برگزاری نمایشگاه بیست و نهم در شهر آفتاب به قطعیت رسیده اما هنوز به‌صورت رسمی ازسوی وزارت ارشاد اعلام نشده است و قرار است طی چند روز آینده تصمیمات نهایی در این باره رسانه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدباقر قالیباف شهردار تهران صبح امروز (28 دی ماه) در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان و در حضور علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با قطعیت خبر از برگزاری نمایشگاه کتاب بیست و نهم در شهر آفتاب داد و این تصمیم را به عنوان توافق صورت گرفته با ارشاد عنوان کرد.

این اظهارنظر قطعی شهردار تهران درباره تصمیم نهایی برای محل نمایشگاه کتاب 95 در حالی عنوان شده که منابع آگاه از عدم امضای هرگونه تفاهم‌نامه یا مکتوب شدن توافق درباره موضوع محل نمایشگاه میان وزارت ارشاد و شهرداری تهران خبر می‌دهند و گویا جلسه نهایی برای این تصمیم‌گیری در این باره به عصر امروز با حضور آقایان سیدعباس صالحی (معاون فرهنگی وزارت ارشاد) و نمایندگان شهرداری موکول شده است.

با این وجود به نظر می‌رسد برگزاری نمایشگاه بیست و نهم در شهر آفتاب به قطعیت رسیده اما هنوز به‌صورت رسمی ازسوی وزارت ارشاد اعلام نشده است و قرار است طی چند روز آینده تصمیمات نهایی در این باره رسانه‌ای شود.

کد خبر : ۳۳۹۲۵۵