خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در ایران رخ داد؛

آموزش آنلاین موسیقی به‌صورت زنده / کلاس‌های پنجا نفره در اینترنت

علی پرکار از راه‌اندازی سایتی برای آموزش آنلاین و زنده موسیقی خبر داد.

علی پرکار (آهنگساز و خواننده) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ از افتتاح اولین سایت آنلاین آموزش موسیقی خبر داد و گفت: آموزش آنلاین موسیقی برای اولین بار در ایران به صورت زنده و ویدیو کنفرانس قرار است که شکل بگیرد. ایده اصلی این کار با من بوده و بنا داریم که حتی جلسات تئوری موسیقی را به صورت گروهی تا سقف 50 نفر برگزار کنیم.

او ادامه داد: ویژگی اصلی این سایت؛ برای هنرجویانی‌ست که به اساتید خوبی دسترسی ندارند یا از شهرستان باید به تهران سفر کنند. اینگونه به راحتی و به صورت آنلاین می‌توانند با استاد مربوطه در ارتباط باشند.

این آهنگساز با اشاره به اینکه در مرحله انتخاب اساتید است؛ افزود: سایت ما در حال حاضر آماده است ولی بخش مربیان را خالی گذاشتیم. این سایت قرار است پیش از عید آغاز به کار کند و هنرجور می‌تواند در فضایی کاملا اتوماتیک کارهای مدنظر خود را انجام دهد.

علی پرکار همچنین بیان کرد: دوره‌هایی که برای آموزش اساتید درنظر گرفته شده؛ دوره چهار جلسه‌ای‌ست که با صلاحدید استادان تمدید یا بیشتر می‌شود. البته فکر می‌کنم استفاده از سایت برای کسانی که یک شناخت کلی از موسیقی دارند بهتر است. در این سایت تمامی سبک‌های موسیقی و سازها علاوه بر آهنگسازی، تئوری موسیقی، نرم افزار و صدابرداری تدریس می‌شود.

وی درباره سرعت اینترنت لازم برای استفاده از سایت توضیح داد: ما سیستم را به گونه‌ای طراحی کردیم که به هیچ وجه تصویر قطع نشود ولی با توجه به سرعت اینترنت افراد کیفیت تصویر تغییر یابد. حداقل سرعت اینترنت مورد نیاز برای استفاده از این سایت 512 یا حتی اینترنت 3g است.

پرکار در پایان گفت: یک تیم پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه خدمات به هنرجویان خواهد بود. در این سایت همه چیز طبق قوانین جمهوری اسلامی است و هنرجویان در کلاس‌ها ملزم به رعایت قوانین هستند. هنرجویان در این سایت شهریه خود را هم آنلاین پرداخت می‌کنند و در پایان هر دوره با صلاحدید استاد، یک پایان نامه به آن‌ها داده می‌شود.

آدرس این سایت WWW.Melody-online.com است.

کد خبر : ۳۳۵۸۴۹