خبرگزاری کار ایران

در غرفه ایلنا مطرح شد:

سینماگرانی داریم که به نان شب محتاج هستند

مهران رجبی بازیگر کمدی سینما و تلوزیون با حضور در غرفه ایلنا دربیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به وضعیت ترافیک تهران گفت: من برای حضور در نمایشگاه بجای آنکه از اتومبیل شخصی استفاده کنم از مترو استفاده کردم البته استفاده از هر کدام از این وسایل مزیت‌ها و معایبی دارد.

مهران رجبی (بازیگر کمدی سینما و تلویزیون) با حضور در غرفه ایلنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به وضعیت ترافیک تهران گفت: من برای حضور در نمایشگاه به‌جای آنکه از اتومبیل شخصی استفاده کنم از مترو استفاده کردم البته استفاده از هرکدام از این وسایل مزیت‌ها و معایبی دارد.

وی ادامه داد: اگر با ماشین شخصی می‌خواستم بیایم سه ساعت در ترافیک بودم اما با مترو سریع‌تر آمدم هر چند در مترو مجبور شدم با کسانی که در قطار بودند بیش از ۶۰ عکس بگیرم. اما قصد ندارم ماشین را کنار بگذارم زیرا زمانی می‌توانیم این کار را بکنیم که حداقل ۵ خط دیگر به خطوط مترو اضافه شود و در ۲۰۰ متری منزل ما یک ایستگاه مترو باشد.

وی در باره آخرین فعالیت‌های خود گفت: از بیستم آبان ماه در فیلم تازه فریدون حسن‌پور که در لاهیجان فیلمبرداری می‌شود حضور پیدا می‌کنم. در این فیلم بازیگرانی همچون امین حیایی، ‌مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، شهرام قائدی و امیر نوری حضور دارند.

رجبی درباره اینکه علیرغم پیشنهادات زیاد در سینما کم کار شده، گفت: اولین دلیل آن است که من اصلا علاقه‌ای ندارم همزمان در چند پروژه سینمایی بازی کنم مسئله دوم اینکه متاسفانه بیشتر فیلم‌نامه‌هایی که ارائه می‌شود آثار ضعیفی است.

وی با اشاره به وضعیت معیشیتی سینماگران گفت: تصور اینکه وضعیت اقتصادی همه سینماگران خوب است؛ درست نیست. ما امروز سینماگرانی داریم که به نان شب محتاج هستند به همین دلیل باید تلاش شود تولید در سینما زیاد شود زیرا افزایش تولید باعث بهتر شدن وضعیت معیشتی سینماگران می‌شود.

رجبی با اشاره به این موضوع که در بحث بیمه‌ مشکلی ندارد زیرا بازنشسته آموزش و پرورش است؛ گفت: اهالی سینما باید به یکدیگر کمک کنند بسیار برای امور خیریه به سراغ من می‌آیند و من شرکت در این دست مراسم‌ و کارهای خیر را وظیفه خود می‌دانم زیرا معتقدم اگر امروز به جایی رسیدیم زکات ما این است که به دیگران کمک کنیم و همه چیز فقط پول درآوردن نیست.

کد خبر : ۳۲۰۸۲۵