خبرگزاری کار ایران

فتح‌الله بی‌نیاز از داوری مهرگان کناره‌گیری کرد

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۷۲۶

دبیرخانه جایزه مهرگان آخرین اخبار مربوط به دوره‌های پانزدهم و شانزدهم جایزه مهرگان ادب و دوره‌های دهم و یازدهم جایزه مهرگان علم، در حوزه محیط زیست را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زرگر (مدیر جایزه‌ مهرگان) با اشاره به تغییراتی که در دو هیئت‌های داوری جایزه مهرگان در دو بخش مهرگان ادب (رمان و مجموعه داستان) و مهرگان علم به وجود آمده؛ اعلام کرد: از هیئت داوران جایزه مهرگان ادب، فتح‌الله بی‌نیاز (منتقد و صاحبنظر برجسته‌ کتاب و ادبیات) به دلیل ضعف بینایی و کسالت شدید، کناره‌گیری کرده‌ و به جای وی داور دیگری فعالیت می‌کند.

به هیئت داوران مهرگان علم در حوزه محیط زیست نیز دو داور جدید اضافه شده است. علیرضا زرگر، داوری آثار فرهنگی و هنری و خصوصاً داوری کتاب را کاری سخت، زمان‌بر و مسئولانه دانست و با قدردانی از 9 سال حضور مؤثر فتح‌الله بی‌نیاز، در مقام دبیر و داور جایزه مهرگان ادب، بی‌مهری‌های از سوی برخی از نویسندگان را نیز در این کناره‌گیری بی‌تأثیر ندانست.

 mehreganprize@ gmail.com  دبیرخانه جایزه‌ی مهرگان صندوق پستی تهران 555- 19615 و ایمیل را جهت ارسال آثار و انعکاس نظرات آن دسته از نویسندگان و پژوهشگرانی که مایلند مستقیماً با دبیرخانه جایزه در ارتباط باشند، اعلام کرد.  

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز