خبرگزاری کار ایران

261 خواننده و نوازنده در مرحله نهایی جشنواره موسیقی جوان

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۳۸۸

از میان 1078 هنرمند جوان شرکت‌کننده در نهمین جشنواره موسیقی جوان، در شاخه‌های موسیقی کلاسیک و دستگاهی، 261 خواننده و نوازنده به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش ایلنا؛ بعد از پایان کار کمیته‌های داوری مرحله اول جشنواره و بررسی آثار ارسالی 1078 نوازنده و خواننده، ‌اسامی راه‌یافتگان به مرحله اجرای صحنه‌ای این جشنواره را اعلام کرد و بر این مبنا در مرحله نهایی جشنواره و در بخش موسیقی کلاسیک، 94 نوازنده و در بخش موسیقی دستگاهی 167 نوازنده و خواننده به رقابت با هم خواهند پرداخت.

دبیرخانه نهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام کرد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ نهمین جشنواره‌ موسیقی جوان؛ در مجموع 1078 نمونه اثر در دو حوزه‌ موسیقی دستگاهی ایرانی (771 اثر) و موسیقی کلاسیک (307 اثر) دریافت شد. 

براساس نظر شوراهای تخصصی، اساتید و موسیقیدان برجسته در قالب هیأت‌های ارزیابی آثار تشکیل جلسه دادند و برای هر بخش در هر رده سنی به‌طور متوسط 6 نفر از شرکت‌کنندگان را که حائز بیشترین امتیازها شناخته شدند برای شرکت در مرحله‌ نهایی و اجرای صحنه‌ای انتخاب و معرفی کردند.

داوری مرحله اول بخش موسیقی نواحی که امسال برای اولین بار به جشنواره موسیقی جوان اضافه شده همچنان ادامه دارد و با پایان داوری، اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی این بخش نیز اعلام می‌شود.

اسامی افراد منتخب براساس بخش‌ها و رده‌های سنی هم اکنون در سایت جشنواره موسیقی جوان به نشانی www.javanmusicfestival.com و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران (نای) به نشانی www.nay.ir  قابل رؤیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز