خبرگزاری کار ایران

«دردسرهای عظیم 2» از امشب بازمی‌گردد

پخش مجموعه «دردسرهای عظیم 2» از جمعه شب 19 تیرماه در شبکه سوم سیما پیگیری می‌شود.

 به گزارش ایلنا، پخش مجموعه «دردسرهای عظیم 2» که از اول هفته جاری همزمان با شب‌های قدر نیمه‌تمام مانده بود، با پایان مینی سریال «ساعت صفر»(سعید سلطانی) در شب گذشته، از جمعه شب ادامه می یابد و با پخش بخش کوتاهی از قسمت‌های قبلی، قسمت جدید آن روی آنتن می‌رود.

این در حالی است که سازندگان همچنان مراحل پایانی کار را در تهران جلوی دوربین دارند. سریال«دردسرهای عظیم 2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام هر شب ساعت 21:10 روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم ساعت‌های 9 صبح و 18:45 روز بعد خواهد بود.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، فریده سپاه منصور، زهره فکور صبور، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، حسین محب اهری، امیر غفارمنش، سولماز غنی، صفا آقاجانی، فرزاد حاتمیان، بهشاد شریفیان، داریوش اسدزاده، محمدمهدی مطلبی، قدرت‌الله صالحی، آرزو مفتاحی و ساحل بکرانی در این سریال بازی می‌کنند.

نویسندگی این سری را علیرضا کاظمی پور و امیر عربی همزمان با تصویربرداری برعهده دارند. در خلاصه داستان این مجموعه آمده: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین و آمدن خانواده لطیف از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار، آن دو دچار دردسرهای فراوانی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند، اما...

کد خبر : ۲۸۹۳۵۱