خبرگزاری کار ایران

گروه تئاتری که به احترام شهدای غواص ایستاد

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۴۶۷

سه شنبه- 26 خرداد- با عبور کاروان شهداء از مقابل تماشاخانه سنگلج و تقدیم نمایش "هزار شلاق" به 175 غواص شهید، شب ویژه‌ای در این تماشاخانه رقم خورد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در حالی نمایش "هزار شلاق" به صحنه رفت که پس از پایان اجرای این اثر، کاروان شهداء از مقابل تماشاخانه سنگلج عبور کرد و عوامل نمایش به همراه تماشاگران و کارکنان مجموعه به بدرقه شهداء رفتند.

این در حالی است که سه شنبه شب پس از پایان اجرای نمایش "هزار شلاق" با پخش تصنیف " از خون جوانان وطن لاله دمیده"  کارگردان نمایش روی صحنه رفت و خطاب به تماشاگران گفت: "اگرچه امشب عزیزانی در جمع ما حضور دارند اما بدون هیچ شعارزدگی و با تمام احترام اجرای امشب را تقدیم می‌کنیم به کسانی که با دست بسته و در راه وطن شهید شدند تا ما امروز بتوانیم با دست باز نمایش اجرا کنیم."

همزمان با پایان اجرای نمایش نیز کاروان شهداء  از مقابل تماشاخانه سنگلج عبور کرد و تماشاگران به همراه عوامل نمایش و کارکنان این تماشاخانه شهداء را بدرقه کردند. در اجرای شب گذشته مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی، مهندس راحتی،  مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران،  پیمان شریعتی معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی به همراه هنرمندانی همچون محمد مهدی خاتمی، مجید امرایی، فرهاد تجویدی، حسن عابدی و ... در میان تماشاگران بودند.

نمایش "هزار شلاق" به نویسندگی ناصر حبیبیان و کارگردانی احسان ملکی در فصل جدید اجراهای تماشاخانه سنگلج و با نگاهی به تاریخ معاصر ایران هر شب ساعت 19:30 به روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز