خبرگزاری کار ایران

سه خبر از جشنواره تئاتر دانشگاهی؛

از معرفی داوران بخش بین‌الملل تا آغاز فروش بلیت الکترونیکی

معرفی داوران بخش‌ بین‌الملل جشنواره تئاتر دانشگاهی به همراه برگزاری جلسه‌های نقد و بررسی آثار نمایشی و آغاز فروش بلیت الکترونیکی نمایش‌ها سه خبر امروز این رویداد هستند.

به گزارش ایلنا، ستاد خبری جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران، اسامی پنج داور بخش بین‌الملل این رویداد را اعلام کرد.

بر این اساس فرهاد مهندس‌پور، حسن معجونی، رضا ثروتی و فارس باقری به همراه هانس شانو از کشور اتریش نمایش‌‌های راه یافته به این بخش را داوری می‌کنند.

سه منتقد نمایش‌های «بخش آزاد» جشنواره دانشگاهی را بررسی می‌کنند

جلسه‌های نقد و بررسی نمایش‌های راه‌یافته به "بخش آزاد" هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران از روز سوم خرداد برگزار می‌شود.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره علی قلی‌پور، ایثار ابومحبوب و مریم دادخواه به عنوان اعضای گروه منتقدان، نمایش‌های راه‌یافته به بخش آزاد جشنواره تئاتر دانشگاهی را نقد و بررسی می‌کنند.

این جلسه‌های نقد و بررسی از روز یکشنبه (سوم خرداد) در خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود که طی آن منتقدان با حضور اعضای گروه و علاقه‌مندان به بررسی نمایش‌ها می‌پردازند.

لازم به یادآوری است که این گروه در پایان جشنواره آثار برگزیده از نظر خود را برای معرفی و دریافت امکان اجرای عمومی اعلام می‌کنند.

نشست‌های نقد و بررسی مورد نظر از ساعت 11 تا 13 تاریخ یاد شده آغاز می‌شود و تا پایان جشنواره ادامه دارد.

بلیت‌های جشنواره تئاتر دانشگاهی را الکترونیکی دریافت کنید

سامانه فروش بلیت الکترونیکی بلیت‌های هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی فعال شد.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش‌های راه‌یافته به بخش‌های گوناگون جشنواره تئاتر دانشگاهی می‌توانند بلیت‌ آثار مورد علاقه خود را از طریق سامانه فروش بلیت «تیوال» تهیه کننند.

فروش بلیت‌های جشنواره در سامانه فروش بلیت تیوال از عصر امروز جمعه اول خرداد آغاز می‌شود.

بر این اساس نمایش رادیویی با قیمیت 5 هزار تومان، نمایش گروه‌های ایرانی 7 هزار تومان و نمایش‌های خارجی با قیمیت 12 هزار تومان فروخته می‌شود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امیر مرسلی از 26 اردیبهشت ماه آغاز شده است.

کد خبر : ۲۷۸۷۶۴