خبرگزاری کار ایران

رونمایی از کتاب "مردمی ایثار" با حضور علی جنتی

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۷۲۶

همزمان با هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ اولین کتاب مردمی جهان تحت عنوان کتاب مردمی ایثار با حضور علی جنتی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و الفتی(مشاور وزیر) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ جنتی در این مراسم با تشکر از دفتر امور ایثارگران گفت: شروع این طرح از نمایشگاه سال گذشته بود که با افتتاح خانه فرهنگ همراه شده بود. اقشار مردمی مختلف اعم از اساتید، دانشجویان، روحانیان، کارمندان، نیروهای انتظامی و غیره آنچه در ذهن و دل خودشان درباره ایثار و شهادت احساس می‌کردند را روی کاغذ آوردند. این کار درحقیقت؛ اقدامی ابداعی و اهدایی از سوی مردم بود که امیدواریم با انجام آن فرهنگ ایثار و شهادت که ثمره شهیدان و جحانبازان کشور اسلامی ماست؛ پربارتر و غنی‌تر از گذشته ادامه پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: جا دارد همین جا از تمام آنها که احساسات اندیشه‌ها و افکار خود را نوشتند و در اختیار تیم تهیه کتاب قرار دادند؛ تشکر و قدردانی کنیم. انشاالله این دلنوشته‌ها مورد استقبال نسل جدید و عامه مردم قرار بگیرد.

در پایان مراسم و پس از رونمایی از راضیه تجار، عباسعلی براتی پور، ایرج گلشنی و محمد رحیمی؛ به‌عنوان گروه انتخاب آثار تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز