خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت ارشاد:

ارشاد مخالفتی با اجرای کنسرت محمدرضا شجریان ندارد

آقای شجریان نیز مطلع است که محدودیت‌ها از کجاست و چگونه می‌تواند این محدودیت‌ها را حل کند زیرا مواردی که وجود دارد غیرقابل حل نیست. ایشان خودشان می‌توانند برای حل مشکلات کمک کنند.

حسین نوش‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ درباره طرح دوباره ممنوعیت برگزاری کنسرت محمدرضا شجریان گفت: همانگونه که در مصاحبه‌های قبلی گفته بودم و خود محمدرضا شجریان نیز اطلاع دارند؛ ما برای شخصیت ایشان احترام خاصی قائلیم و وزارت ارشاد ایشان را یک چهره موفق هنری می‌داند. آقای شجریان یک هنرمند اصیل و ارزشمند هستند.

سخنگوی وزارت ارشاد ادامه داد: شجریان سالیان متمادی به فرهنگ و هنر کشور ما خدمت کرده اما متاسفانه در سال‌های اخیر به دلایلی که خودشان می‌دانند اجرای برنامه‌ها دچار محدودیت شده‌. البته امیدواریم این محدودیت‌ها رفع شود و ایشان به عرصه موسیقی و هنر کشور بازگردد.

وی افزود: شجریان از خوانندگان بسیار خوب است که همواره موسیقی اصیل ایرانی را با محتوای ملی و نگرشی پسندیده اجرا کرده است؛ به همین دلیل از ناحیه وزارت ارشاد مشکلی برای اجرای برنامه ندارد.

نوش‌آبادی افزود: امروز شجریان در خارج از کشور کنسرت‌هایی برگزار می‌کند و امیدواریم مسائل داخل کشور نیز حل شود تا ایشان برای اجرای موسیقی به داخل کشور بازگردد.

وی تاکید کرد: وزارت ارشاد پیگیر حل مشکلات است و مخالفتی با اجرای برنامه توسط شجریان ندارد. آقای شجریان خود نیز مطلع است که محدودیت‌ها از کجاست و چگونه می‌تواند این محدودیت‌ها را حل کند؛ زیرا مواردی که وجود دارد غیر قابل حل نیست و ایشان می‌توانند برای حل مشکلات کمک کنند.

نوش‌آبادی افزود: هم اکنون شجریان درخارج از کشور نیز برای ایرانیان برنامه اجرا می‌کند. ایشان چه در داخل و چه در خارج از کشور مورد استقبال هستند. امیدواریم با کمک ایشان بتوانیم مشکلات اجرای برنامه در داخل کشور را حل کنیم.

کد خبر : ۲۷۰۶۲۵