خبرگزاری کار ایران

«بر بلندای امید» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۳۰

کتاب «بر بلندای امید» سروده مصطفی خلیلی فر در ۱۴۳ صفحه و با شمارگان ۲۵۰ نسخه راهی بازار نشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کتاب «بر بلندای امید» سروده مصطفی خلیلی فر در ۱۴۳ صفحه و با شمارگان ۲۵۰ نسخه به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کتاب «بر بلندای امید» شامل دو فراز و ۹۲ قطعه شعر است؛ با موضوع کلی دفاع مقدس. سراینده: «مصطفی خلیلی فر» در فراز اول این کتاب - که مشتمل بر ۴۸ قطعه شعر است؛ کوشیده تا «عطر پیام شهید»، «حماسه توحید»، «پیام رزمندگان»، «سرود عاشقان»، «جشن پیروزی علی مردان»، «پیام آزادگان»، «آزادی خرمشهر» و «سرود پایداری» دلیران ایران زمین را در نیمه‌ی اول سال‌های جنگ؛ تا شهریور ۱۳۶۱ به زیباترین نحو ممکن بسراید.

و در فراز دوم کتاب نیز که مشتمل بر ۴۴ قطعه شعر است؛ و در سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۲ سروده شده، علاوه بر تبیین نقش شهیدان و «پیام جوانمردان» و «سرود آزادگان و جانبازان…» شاعر توانسته است «عطر ایثار» سیاوشان و علیمردان را به مشام جان عاشقان و بازماندگان برساند؛ و در عین حال شعرهایی همچون: قصیده‌واره‌ی «پیمان پیغمبر» و غزل‌های «یا لطیف» و «مویه در غربت» و مثنوی «آیینه ایران، خلیج فارس» را بسراید و در نهایت بانگ برآورد که:

«آلاله به کوه و، سروبن در گلگشت

بوژار به صحرا و، کشاورز به دشت

با آه و نگاهشان چنین می‌گویند:

از خون سیاوشان نبایست گذشت…»

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید کتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی (۶۵۶ و۶۵۷) تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز