خبرگزاری کار ایران

مقالات یک هم اندیشی در یک کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۲۵۴

مجموعه مقالات هم‌اندیشی تهدیدها، فرصت‌ها و چشم‌انداز تولید و نشر سامانه‌های دیداری و شنیداری برخط در قالب یک کتابچه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه مقالات هم‌اندیشی تهدیدها، فرصت‌ها و چشم‌انداز تولید و نشر سامانه‌های دیداری و شنیداری برخط به کوشش سید محسن هاشمی در بردارنده مقالاتی از علی افتخاری، حمیدرضا حیدرپور، سیمون سیمونیان، علی شاکر، افشین عزیزی، محمدمهدی عسگرپور، مهدی کوهیان، مهرک محمودی و کامبیز نوروزی است. 

خلاصه‌ای از این مقالات در روز برگزاری «هم‌اندیشی چالش‌ها، ظرفیت‌ها و چشم‌انداز سامانه‌های دیداری شنیداری» در تاریخ چهارم دی ماه در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ارائه شد و نویسندگان مقالات درباره بخش‌هایی از تحقیقات خود و نتایجی که به دست آورده‌اند سخن گفتند. 

در بخشی از دیباچه کتابچه مقالات هم‌اندیشی به قلم محمدمهدی عسگرپور، دبیر انجمن آمده است: 

در نگاه راهبردی و کلان به حوزه فرهنگ، «تقویت نقش جامعه» در حکمرانی به صلاح مردم و نظام است. این مردم در نهادهای مدنی که برآمده از اصل انتخاب حقیقی و داوطلبانه است معنا می‌یابد. تغییر و تحولات شتابان جوامع امروزین و از جمله کشورمان، وارد مرحله جدیدی شده که پاسخگویی بدان‌ها نیازمند آرایش فرهنگی، سیاسی و اقتصادی متناسب با این تغییرات و تحولات است. انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی برخط بر اساس وظیفه ذاتی خویش ضمن رصد و پایش مناسبات کسب‌وکار خویش با هدف تولید محتوا و ادبیات در سپهر مناسبات رسانه‌های دیداری شنیداری نسبت به برگزاری «هم اندیشی تهدیدها، فرصت‌ها و چشم‌انداز رسانه‌های دیداری شنیداری» اقدام کرد. 

کتابچه مقالات شامل هفت مقاله، یک طرح حقوقی برای انتظام بخشی ملی رسانه‌های دیداری شنیداری و دو ترجمه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز