خبرگزاری کار ایران

نمایش «سیاه خال» در اقلیم کردستان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۷۲

اقلیم کردستان عراق به زودی میزبان نمایش «سیاه خال» به کارگردانی محسن اردشیر می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط‌عمومی گروه، شب گذشته، نمایش «سیاه خال» به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر، میزبان اعضا هیات مدیره انجمن هنرهای زیبای چمچمال اقلیم کردستان عراق بود.

در پایان اجرا، از رئیس انجمن هنرهای زیبای چمچمال کردستان عراق، فیصل عادل یادگار برای حضور روی صحنه دعوت شد. وی ضمن تقدیر از کارگردان، بازیگران و اعضا گروه، از گروه «سیاه خال» دعوت کرد تا در اقلیم کردستان این نمایش را روی صحنه ببرند.

فیصل عادل در پایان این نمایش با تمجید از کارگردان و بازیگران گفت: امیدوارم مثل ما که از اقلیم آمده‌ایم، از این نمایش لذت برده باشید. من به همراه یک گروه چهار نفره از اقلیم کردستان عراق برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان در شهر یزد به ایران آمده‌ایم و جلساتی نیز با وزارت ارشاد و مجموعه‌های هنری ایران داشتیم. یکی دیگر از برنامه‌هایی که در ایران داشتیم دیدن همین نمایش «سیاه خال» بود. چندین سال می‌شود که ارتباط‌های خوبی با ایران داریم و بنده هم نماینده اقلیم کردستان در بخش هنرهای زیبا هستم، تا به حال چندین برنامه از ایران در اقلیم کردستان عراق اجرا شده است و ما هم در ایران اجراهای متعددی داشته‌ایم.

او افزود: ما امشب اینجا آمده‌ایم تا ۲ کار انجام دهیم. در مرحله اول به پاس خلاقیت هنری و اجرای نمایش به فوق‌العاده‌ترین روش، تندیس افتخار و لوح تقدیر از طرف فرماندار چمچمال به کارگردان نمایش اهدا کنیم و در مرحله دوم از گروه حرفه‌ای «سیاه خال» برای اجرا در اقلیم کردستان عراق دعوت کنیم و قطعا اولین نمایشی که تلاش می‌کنیم آنجا اجرا شود، همین اثر خواهد بود.

فیصل عادل یادگار در ادامه گفت: هنر به شکلی است که همه ما را دور هم جمع می‌کند و ما را وادار می‌کند که زیبایی‌ها را بیشتر ببینیم. 

لازم به ذکر است نمایش «سیاه خال» به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر که در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، به اواسط اجرای خود نزدیک شده و با برگزاری ۱۰اجرای دیگر در ساعت ۱۹:۳۰، میزبان مخاطبان و علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز