خبرگزاری کار ایران

اجرای سمفونی «به قد قامت یاران» به رهبری نصیر حیدریان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۹۵

سمفونی «به قد قامت یاران» به رهبری نصیر حیدریان و آهنگسازی میلاد آقایی و امیرحسین سمیعی همزمان با سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، سمفونی «به قد قامت یاران» به یاد شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری و جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی کشور در تالار وحدت اجرا شد. 

در این سمفونی قطعه «به قد قامت یاران» با شعری از محمدمهدی سیار و به آهنگسازی میلاد آقایی و خوانندگی سید محسن حسینی در سه بخش دفاع مقدس، دفاع از حرم و شهادت در وصف رشادت‌ها و دلیری‌های سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی و قطعه «آتش به جای سنگ» به آهنگسازی و خوانندگی امیرحسین سمیعی، با اشعاری از محمدمهدی سیار به اجرا درآمد. 

این رویداد به همت دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران و همراهی مکتب حاج قاسم سلیمانی و با همکاری بنیاد رودکی در تالار وحدت برگزار شد. 

محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سیدمحمود اسلامی (معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ)، محمد خزاعی (رئیس سازمان سینمایی)، محمود سالاری (معاون امور هنری وزیر فرهنگ)، فرشاد مهدی‌پور (معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ)، سیدمحمد هاشمی (جانشین وزیر فرهنگ)، علیرضا معاف (معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ) و فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این رویداد حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز