خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۴۲۹

جلسه مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران، چهارشنبه ۲۶ آذرماه در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران، چهارشنبه ۲۶ آذرماه در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد. 

این جلسه با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر موسیقی، هیأت امنا، مدیرعامل، بازرس قانونی و حسابرس مستقل انجمن موسیقی ایران و اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری برگزار شد. 

در این جلسه مدیر عامل انجمن موسیقی ایران و بازرس قانونی گزارش عملکرد انجمن را براساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و در ادامه حسابرس مستقل نیز گزارش خود را ارائه کرد و براساس گزارش مذکور، تکالیف قانونی انجمن تعیین و ابلاغ شد. 

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجمن موسیقی در زمینه اجرای جشنواره‌های موسیقی، حمایت از اجراها و آلبوم‌های موسیقی، حمایت از انتشار کتاب و فعالیت‌های موسیقی در استان‌ها ارائه کرد. 

همچنین مدیرعامل انجمن موسیقی ایران گزارشی از فعالیت‌های انجمن‌های موسیقی استان‌ها در زمینه برگزاری جشنواره، کنسرت موسیقی، بزرگداشت هنرمندان و تولید آلبوم در سال ۱۳۹۸ ارائه کرد. 

مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز