خبرگزاری کار ایران

«آدم کش» دیوید فینچر به نمایش خانگی آمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۱۵

فیلم سینمایی «آدم کش» The Killer به کارگردانی دیوید فینچر با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «آدم کش» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

پس از اینکه قاتلی حرفه‌ای و خطرناک ناخواسته مرتکب یک اشتباه می‌شود به دردسر بزرگی می‌افتد و باید از دست ماموران بین‌المللی فرار کند.

«آدم کش» یک اکشن جنایی و ماجراجویانه محصول ۲۰۲۳ آمریکاست که دیوید فینچر آن را بر اساس فیلمنامه‌ای از اندرو کوین واکر و اقتباسی از کتاب کمیک فرانسوی «ماتز» الکسیس نولنت و تصویرگری لوک جاکامون کارگردانی کرده است.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم ونیز در سپتامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و در اکتبر امسال اکران محدودی داشت و در نوامبر پخش آن از نتفلیکس آغاز شد.

در این فیلم بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل، کری اومالی، سالا بیکر، سوفی شارلوت و تیلدا سوینتون به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «آدم کش» که امتیاز ۶.۹ را در سایت IMDb به دست آورده با مدت زمان یک ساعت و ۵۸ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز