خبرگزاری کار ایران

بیتا فرهی در بیمارستان بستری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۴۴

بیتا فرهی بازیگر پیشکسوت سینما،‌ تئاتر و تلویزیون در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایلنا، بیتا فرهی بازیگر سینمای ایران این روزها در بستر بیماری قرار دارد، این خبر را برای اولین بار بهاره افشاری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد.

بعد از انتشار این خبر یاسمین خلیلی فرد نویسنده و دانش آموخته سینما درباره وضعیت بیماری این بازیگر توضیح داد.

او در پستی که در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت، نوشته است: «ضمن مشورت با خانم مهسا قریشی فرزند خانم فرهی عزیزمان تصمیم گرفتیم این پست را به اشتراک بگذاریم. خانم فرهی عزیز دو هفته سخت را پشت سر گذاشته‌اند. متاسفانه یک عارضه ریوی سلامتی ایشان را در وضعیت بسیار پرخطری قرار داده‌اند.

خوشبختانه چند روزی است کمی بهترند.

من امروز تلفنی با ایشان صحبت کردم. ما امیدواریم که بدنشان به این مبارزه با قدرت ادامه دهد و سلامتی‌اشان را به طور کامل به دست بیاورند. در حال حاضر در سی‌سی‌یو بستری هستند و فعلا باید بستری بمانند. خواهش می‌کنم به هر روشی که دوست و به آن اعتقاد دارید برایشان انرژی مثبت بفرستید. ما امیدواریم که خیلی زود این بیماری را پشت سر بگذارند.»

بیتا فرهی در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله «هامون»،‌ «بانو»، «کیمیا»،‌ «اعتراض» و «پارک وی» ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز