خبرگزاری کار ایران

فیلم «جنگل پرتقال» به «نقد سینما» می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۹۱

«سینما؛ صنعت استراتژیک» سوژه میز گفتگوی ویژه برنامه «نقد سینما» با حضور علیرضا رضاداد شد‌.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری در چهلمین قسمت که امشب ۱۲ آبان از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود‌، به نقدوبررسی فیلم‌های «جنگل پرتقال» و «ماموریت غیرممکن» می‌پردازد. 

بدین ترتیب «میز نقد سینمای ایران» به فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» اولین ساخته بلند آرمان خوانساریان به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی اختصاص دارد و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی و افشین علیار منتقد مهمانان این بخش هستند‌. این اثر سینمایی که یک درام جاده‌ای با تم عاشقانه را در حال و هوای پاییزی شهر تنکابن روایت می‌کند، از ۳ آبان‌ ماه، اکران رسمی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است و از زمان اکران در جشنواره فیلم فجر تاکنون توانسته نظر منتقدان و سینماگران را به خود جلب کند‌. 

«میز نقد سینمای جهان» در این هفته به فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری، با حضور محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو می‌پردازد. 

سوژه میز گفتگوی ویژه نیز «سینما؛ صنعت استراتژیک» است که امیررضا مافی میزبان علیرضا رضاداد سینماگر می‌شود‌. 

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز